news08.net/ads.txt

אילת: איבד שליטה ופגע ברכוש בתחרות נהיגה ברחוב לוס אנג’לס בעיר

היום (ראשון) התקבל דיווח במשטרת מרחב אילת על שני רכבים שביצעו ביניהם תחרות נהיגה ברחוב לוס אנג׳לס בעיר, תוך שהם נוהגים נהיגה מסוכנת, בעוד אחד מהם איבד שליטה והתנגש במעקב בטיחות בנתיב השמאלי הסמוך לרחוב הספורטאים.

עם הגעת השוטרים למקום האירוע, אותר הנהג כשברכבו נמצאת עימו בת זוגו. עת ביקשו ממנו לצאת מהרכב, הבחינו השוטרים בריח אלכוהול הנידף מפיו. בבדיקת ינשוף שבוצעה עלה כי לנהג כמות של 1130 מ”ג אלכוהול, פי 4 יותר מהרף העליון המותר. עם ההנחייה על מעצרו לצורכי פעולות חקירה, החל החשוד לגדף את השוטרים ולהתנהג בפראות.

בתום חקירה שנערכה ע״י בוחני התנועה של משטרת מרחב אילת, חשוד שוחרר רישיונו נפסל למשך 60 יום ונשללה יציאתו מהארץ עד לסיום ההליכים המשפטיים בעניינו.

משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את עבירות הנהיגה תחת השפעת אלכוהול ותמצה את הדין עם העבריינים המסכנים חיי אדם ופוגעים בסביבתם. כמו כן, קיימת חשיבות רבה לדיווח מיידי על ידי עוברי אורח העדים לביצוע עבירות, המשטרה קוראת לכל האזרחים להקפיד ולדווח על אירועים המצריכים טיפול משטרתי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
חמי האוגר
חמי האוגר
2 years ago

עזר להם להעיף אותו

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
חמי האוגר
חמי האוגר
2 years ago

עזר להם להעיף אותו

דילוג לתוכן