news08.net/ads.txt

אילת הודחה ממוקדמות האלופות, תשחק ביורופקאפ

הפועל אילת חלמה להעפיל לליגת האלופות בכדורסל, אך ספגה הערב (שלישי) הפסד כואב במיוחד 76:73 מול פארמה הרוסית במוקדמות של המפעל בתום דרמה גדולה ותאלץ לשחק העונה במפעל הרביעי בחשיבותו באירופה – היורופקאפ. 

אילת לא הייתה רחוקה מלעשות סנסציה גדולה ולנצח את הקבוצה הרוסית הותיקה בדרך לשלב הבא של מוקדמות מפעל הכדורסל האירופי של פיב”א, כשלמעשה שניות בודדות בלבד הפרידו בינה לבין ניצחון היסטורי. הרוסים פתחו טוב את המשחק עם שלשות רבות ולאחר 10 דקות ראשונות של משחק הובילו ב-10 נקודות הפרש, עם 12:22.

ברבע השני החלה אילת להשתלט על המשחק ושלשה של חואקין שוכמן קירבה אותה למרחק של 3 נקודות הפרש בלבד, 23:26. המהפך הושג בהמשך ולהפסקת המחצית ירדה אילת ביתרון קטן בן 3 נקודות, עם 38:35.

פאטון, הזר החדש של אילת בלט בשני צידי הפרקט ויחד עם קרטר קבעו יתרון שיא בן 8 נקודות לזכות אילת. אך הרוסים לא ויתרו ועם מטח שלשות הצליחו לצמק עד לנקודה בלבד בירידה לרבע האחרון והמכריע, עם 55:54.

ריצת 0:9 של הרוסים ברבע הרביעי והאחרון הוציאה לאילת את הרוח מהמפרשים וגם מהפך בדקת הסיום של אילת, לא הצליחה להשאיר אותה גם עם הניצחון כשהרוסים היו אגרסיביים יותר ונחושים הרבה יותר בדרך לניצחון דרמטי בתוצאה 76:79.

פארמה תפגוש בשלב הבא את לה-מאן בדרך אולי לכניסה לשלב הבתים של ליגת האלופות. אילת? היא תתנחם בירידה לבית ב’ בשלב הבתים של מפעל היורופקאפ, מפעל בו זכתה אשתקד קבוצה ישראלית אחרת, עירוני נס ציונה.

קלעו לאילת: אלן 28, פאטון 16, שוכמן 8, קרטר 6, בן משה והובר 5 כ”א, צ’רי 4, ווייט 3, אוואנס 1

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן