news08.net/ads.txt

אילת הפכה לכתומה, התושבים הגיבו: “כל מקום מפוצץ באנשים”

זה היה עניין של זמן: משרד הבריאות עדכן אמש (שבת) כי אילת הפכה לכתומה וזאת לאחר עלייה נוספת עם 62 מאומתים. 3% מהבדיקות חיוביות. כמה מתושבי העיר, הביעו את דעתם נוכח התחלואה שמטפסת מדי יום והסכנה כי סגר נוסף עלול להיות מוטל על העיר: “כל מי שמגיע לאילת חייב לעבור בדיקת 72 שעות”.

מדי שבוע, מבלים רבים עושים את דרכם דרומה כדי לנפוש ולשכוח מהצרות היומיומיות. אלא שככל הנראה, זה עולה בתחלואה שמטפסת מדי יום. מספר תושבים הביעו את זעמם: “נו באמת, מה לא ברור העיר מפוצצת”, טוען מיכאל תושב העיר, “לא שומרים על הנחיות וכל מקום מפוצץ באנשים שבטח לא עושים בדיקות תיכף אילת תהפוך לאדומה”. גולש נוסף הסביר: “כל מי שמגיע לאילת חייב לעבור בדיקת 72 שעות. לפני החיידק מדבק במהירות לפי מה שבנט הסביר שהחיידק מתרבה בגוף לכמות גדולה”.

כזכור, רק בפברואר האחרון, אילת נבצעה בכתום וראש עיריית לשעבר, מאיר יצחק הלוי הציע פתרון לשרי הממשלה – להפחית בשלב ראשון את התחלואה בעיר באמצעות סגר מהודק לשבוע. לאחר מכן תיפתח העיר לנופשים בכפוף להצגת בדיקת קורונה שלילית, תעודת מחלים או תעודת מתחסן.  האם ההצעה זו תעלה שוב על הפרק? ימים יגידו.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן