news08.net/ads.txt

אילת: הצית את מועדון הברדק לאחר שהורחק ממנו

תושב מגדל העמק נעצר בחשד להצתה במועדון הידוע

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה, לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, כתב אישום נגד ניסים שאיו (29) ממגדל העמק, לאחר שבשל סכסוך עם מספר מבלים במועדון באילת, ניסה להצית את המקום.

על פי כתב האישום שהגיש עו”ד עמית גינת, לפני כשבוע בשעות הלילה המאוחרות בילה שאיו במועדון, במרכז התיירות בעיר אילת. בשל ויכוח בינו לבין מבלים נוספים ובשל המהומה שנוצרה במקום, הוצא שאיו על ידי המאבטחים אל מחוץ למועדון. לאור האמור החליט שאיו להצית את המקום, הוא ניגש לחנות הסמוכה במטרה לקנות חומר בעירה, אך כשלא מצא הצטייד בקרטון ונייר וניסה להציתם בסמוך לכניסה למועדון. בעוד מנהל המועדון ואחרים כיבו את האש שאחזה בווילון עזב שאיו את המקום.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציין עו”ד גינת כי: “.. כעולה מכתב האישום המשיב החליט לשלח אש במועדון שעה שנוכחים ומבלים בו אנשים. רק בנס לא נגרם נזק כבד יותר, שכן האירוע עלול היה להסתיים באסון כבד ולאבדות בנפש. המשיב פעל מתוך מניע וכעס אשר טיבו אינו ידוע במדויק למבקשת, דבר אשר מעצים את מסוכנותו.”

ממשטרת ישראל נמסר: משטרת מרחב אילת סיימה את חקירת אירוע ההצתה במועדון “ברדק” באילת מסוף השבוע שעבר.

בתאריך 12.3.2023 סמוך ל-4 לפנות בוקר התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות שריפה במועדון “ברדק” השוכן במרכז התיירות. המודיע, מנהל המועדון, מסר כי הכניסה לבר הוצתה וכי הוא מזהה את המצית שנמצא במקום. שוטרי הסיור של מרחב אילת הוזעקו למקום ומיד פתחו בחקירת האירוע. בתום גביית עדויות מבעלי תפקידים במועדון שנכחו במקום, עצרו את החשוד (30, מגדל העמק) והובילו אותו לחקירה במשטרת אילת.

מחקירת האירוע עולה כי בשל התנהגות פרועה בהיותו בגילופין, החשוד הורחק מהמועדון, בצאתו את המועדון גמל בליבו את ההחלטה לשרוף את כניסתו, והחל לשרוף קרטון והציבו סמוך לדלת הכניסה. החשוד עזב את המקום רק לאחר שווידא כי הקרטון אכן עולה באש. בחקירתו מסר החשוד כי הוא מצר על האירוע ותוצאותיו והביע חרטה על מעשיו. בתום חקירתו החשוד נעצר ומעצרו הוארך מעת לעת, בימים אלה הגישה פרקליטות מחוז הדרום הצהרת תובע ובכוונתה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים.

צפו בתיעוד >>

צילום: מצלמות אבטחה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
איציק
איציק
1 year ago

חבל שלא הצליח, אנשים זבל יש שם

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
איציק
איציק
1 year ago

חבל שלא הצליח, אנשים זבל יש שם

דילוג לתוכן