news08.net/ads.txt

אילת: כלבים הוצאו מהבית בעקבות הזנחה מתמשכת

5 כלבים במצב פיזי ירוד, הוצאו מהבית על ידי הווטרינר העירוני לאחר שהתקבלה תלונה מצד השכנים על הזנחה מתמשכת. חמשת הכלבים מסוג רועה בלגי, פונו לכלביה העירונית, טופלו ויעברו שיקום עד שיימצא להם בית חם.

בשבוע שעבר התקבלה תלונה בשירות הווטרינרי בעירייה על הזנחה מתמשכת של כלבים כולל ריח צחנה העולה מהבית בו הוחזקו. פקח של השירות הווטרינרי – צחי רביבו בליווי סגן מנהל יחידת סל”ה – אמנון אקטע, הגיעו למקום ומיד דיווחו לווטרינר העירוני – ד”ר אורן אברמוביץ על המראה של הכלבים, שנבע ללא ספק מהזנה מתמשכת. הכלבים, ארבעה בוגרים וגור אחד, כולם מסוג רועה בלגי היו במצב פיזי ירוד כולל רזון וחבלות.

למחרת היום הגיע הווטרינר לבית והודיע לבעלי הכלבים, כי ניתנת להם האפשרות למסור את הכלבים בהסכמה אחרת יפנה לבית המשפט להוצאת צו החרמה. הבעלים הסכימו והכלבים נלקחו כאמור לכלביה העירונית שם עברו בדיקה רפואית והחלו תהליך של שיקום כולל תזונה מתאימה, חיסונים, עיקור/סירוס ועוד. לאחר שיקומם, יחל הליך אימוץ עד שיימצא להם בית חם.

ד”ר אורן אברמוביץ ציין לשבח את ערנות השכנים שהובילה להצלת הכלבים וקרא לציבור לדווח על כל אירוע של התעללות או הזנחה של בעלי חיים על מנת לאפשר מענה מקצועי ומהיר.

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן