news08.net/ads.txt

אילת: מבוטחי מאוחדת שהגיעו לנפוש, נוהרים לקבל את החיסון השלישי

הביקוש בקרב לקוחות מאוחדת לחיסון השלישי נגד נגיף הקורונה, עולה – גם באילת. תושבי העיר הדרומית ותיירים המגיעים לחופשת הקיץ השנתית שלהם, הגיעו היום (ראשון) אל המרכז הרפואי של מאוחדת ברחוב ששת הימים באילת, שם קיבלו את החיסון הנוסף מהאח האחראי, בוריס מובסוביץ׳. על מערך החיסונים במחוז דרום אמונה מנהלת הסיעוד המחוזית רויטל תורג’מן.

לדברי מיה אלקובי-מימון, מנהלת מאוחדת באילת, “קיים ביקוש גבוה לחיסון השלישי ומהבוקר התחסנו עשרות במרכז הרפואי של מאוחדת באילת, חלקם אורחים במלונות. התורים זמינים וקיים מלאי המאפשר לנו לתת שירות לתושבי העיר ולתיירים שמגיעים מבחוץ, בני 60 ומעלה שעומדים בקריטריונים של משרד הבריאות לקבלת החיסון. צוותי הרפואה של מאוחדת מסורים למבצע החשוב ואנו מעניקים מענה מקצועי מתוך רצון אמיתי לשמור על בריאות מבוטחינו”.

בין המתחסנים הראשונים באילת: גלינה (75) ובוריס (73) גילרוביץ’ שהגיעו מאשדוד לאילת. לדברי גלינה, “היה לנו ברור שאנו צריכים לקבל את החיסון השלישי ושהכל יהיה בסדר. לא חששנו לקבל את החיסון, אנחנו רוצים לשמור על עצמנו וסומכים על מערכת הבריאות. כרגע, הכי חשוב זה להתחסן”.

מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב, הוסיף כי “מאוחדת ממשיכה להתאים את עצמה למבצע הלאומי נגד נגיף הקורונה. התחלנו לחסן את בני ה60 ומעלה העומדים בקריטריונים אותם הגדיר משרד הבריאות, תוך היערכות מהירה, הקפדה על ההנחיות ונכונות לעבוד בתנאי לחץ – של כל הצוותים הרפואיים במאוחדת, כדי לסייע בצמצום התחלואה שיוביל להעלמת הנגיף ולחזרה לשגרה אמיתית”.

לקוחות מאוחדת, מעל גיל 60 העומדים בקריטריונים שהוגדרו על ידי משרד הבריאות – חוסנו במנה השנייה לפני למעלה מ-5 חודשים ולא מוגדרים כמחלימים או מאומתים – יכולים להזמין תור לחיסון באופן ידידותי, נוח וקל באמצעות האפליקציה או באתר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן