news08.net/ads.txt

אילת: מחזירים את רכטר למרכז

המרכז נבחר לקחת חלק בתכנית פיתוח עסקי הכוללת פלייסמייקינג לצד סדרת אירועים וירידים

בשנים האחרונות מובילה עיריית אילת באמצעות האגף לפיתוח כלכלי ויזמות מהלכים של פיתוח עסקי וקידום עסקים, ביניהם מיזמי אומנות במרחב, מכרז לקידום מרכזים מסחריים, קהילות עסקים ועוד.

במסגרת קול קורא שפרסמה העירייה למרכזים מסחריים ישנים, נבחר מרכז רכטר לקחת חלק בתכנית פיתוח עסקי הכוללת פלייסמייקינג לצד סדרת אירועים וירידים. מרלן רוזנפלד – מנהלת האגף ציינה, כי מטרת התכנית להפיח חיים ולהחזיר תנועה למרכזים ישנים ולהשפיע על התמהיל העסקי במרכז.

את בחירת מיזם הפלייסמייקינג בחרה ועדה מקצועית בשיתוף יו”ר ועד המרכז – יקי מיכלין. על מיזם האומנות ניצחה רינת לוק מחברת “ירוק בקבוק”, שצבעה את רצפת המרכז והקשתות בצבעים ססגוניים, יצרה שני פסלי זברות והוסיפה פינות ישיבה ופסלי קקטוסים במרחב. המקום זכה גם לדק עץ על הבמה המרכזית, עבודות חשמל ותאורה ייחודית. בביצוע העבודות סייעו גם יחידות העירייה ביניהן מחלקת חשמל, מינהל שירות לתושב ומינהל הנדסה. את מימון הפרויקט, גייסה העירייה במסגרת שיתופי פעולה עם המשרד לפיתוח הנגב והגליל.

לצד הצבעים החיים, התקיימו לאחרונה סדרת אירועי תוכן במרכז, בסיוע ובשיתוף מעוף אילת ועתידים להתקיים עוד מספר אירועים נוספים במהלך השנה. “האירועים מייצרים תנועה חדשה במקום, חושפים שוב את המרכז ומעניקים פלטפורמה לאומנים ולעסקים קטנים” מוסיפה רוזנפלד.

עוד במסגרת הפעולות לטיפוח המרחב הציבורי, פרסמה לאחרונה העירייה באמצעות האגף לפיתוח כלכלי ויזמות, קול קורא שמטרתו לקדם את אומני אילת ולאפשר להם להשפיע על המרחב. בשבועות הקרובים יחלו עבודות של אומני העיר אילת ברחבי העיר.

צילום: שני הילה אפרת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן