news08.net/ads.txt

אילת: מעריכים ומוקירים את פצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה

אש העירייה אלי לנקרי ברך את פצועי צה”ל, תושבי העיר, חלקם פעילים מאוד בקהילה, על הקרבתם היומיומית ועל תעצומות הנפש: “אתם אלה שנושאים בנטל יום יום, שעה, שעה, ראויים לכל הערכה והוקרה”

מאות תושבי אילת, נפגעי מערכות ישראל ופעולות האיבה זכו לחיבוק חם ואוהב באירוע שנערך במיוחד עבורם, כחלק מיום ההוקרה הלאומי לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה. על הבמה עלו בזה אחר זה אמנים אילתים ביחד עם חיילות מבסיסי האזור, שהקדישו באהבה שירים מרגשים. כל המברכים הוקירו את תרומתם האדירה של הפצועים למדינת ישראל ואת הקרבתם היומיומית וקראו במשותף לאחדות של כולם למען כולם.

האירוע המרגש נערך בבית פיליפ מוריי במעמד ראש העירייה אלי לנקרי, סגניו מתן בארי, סטס דינקין וסימה נמיר, יו”ר ארגון נכי צה”ל – עו”ד עידן קלימן ומנהלי המחוזות בארץ, נציגי ארגון נפגעי פעולות האיבה, נציגי אגף השיקום במשרד הביטחון, מפקדי כוחות הביטחון חובק אילת, ביניהם מפקדי בסיסי צה”ל באזור (זירת ים סוף, אוגמ”ר 80, משמר הגבול, עובדה ועוד), מפקדים של כוחות החירום וההצלה באילת (בית חולים, מד”א, כב”ה, משטרה) ועוד. כולם עטפו באהבה את פצועי המלחמה ופעולות האיבה.

ראש העירייה אלי לנקרי

ברך את פצועי צה”ל, תושבי העיר, חלקם פעילים מאוד בקהילה, על הקרבתם היומיומית ועל תעצומות הנפש. “אתם אלה שנושאים בנטל יום יום, שעה, שעה, ראויים לכל הערכה והוקרה”. ראש העירייה ציין את הפעולות המשותפות עם ארגון נכי צה”ל להקמת בית לנפגעי מערכות ישראל ופעולות האיבה באילת. במעמד הזה הודה ראש העיריה ליו”ר הארגון על הבחירה באילת לנופש של נכי צה”ל מכל הארץ. עוד ברכו יו”ר ארגון נכי צה”ל עידן קלימן ומפקד בסיס עובדה אל”מ יואב שני, שהדגישו את החיבור הנצחי בין פעילותם של פצועי המלחמות ופעולות האיבה לתקומתה של מדינת ישראל ולמאבק על קיומה וברכו את הפצועים ואת בני משפחותיהם שהם חלק בלתי נפרד מההתמודדות היומיומית. ביחד קראו כל המברכים לאחדות בין כולם ולמען כולם וחיזקו את כוחות הביטחון שעושים לילות כימים למען ביטחון מדינת ישראל.

במהלך האירוע נהנו הבאים ממופע אומנותי של אמנים אילתים וכוחות הביטחון במדים ששרו לכבודם באהבה. את המופע האומנותי הפיק תושב העיר דודי זהבי. ניגנו: יואב מזרחי, שמעון בקר, אלי צרויה ודודי זהבי. שרו: שגיא סרי, מורין לירי אסרף ואילן הלוי. ביחד איתם שרו חיילות מבסיס אוגמ”ר 80 ובסיס עובדה. את האירוע הפיקה העירייה בשיתוף ארגון נכי צה”ל. הסתדרות העובדים במרחב אילת תרמה באהבה את אולם פיליפ מוריי. כל הבאים קיבלו שי מתנת עיריית אילת – חמסה שעוצבה על ידי מועסקי מיוחד – מפעל תעסוקה שיקומי באילת.

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן