news08.net/ads.txt

אילת: עשרות נפגעים מדומים טופלו ע”י מד”א

תרגיל החירום התעופתי של רשות שדות התעופה ומערך החירום בישראל נערך היום (רביעי) בהשתתפות עובדי נמל התעופה רמון, מגן דוד אדום, משטרת ישראל, כיבוי אש, צה”ל וגופים נוספים.

תרגיל החירום התעופתי “מציל משמים” דימה תרחיש של תאונת מטוס עם 120 נוסעים. מטרת מד”א בתרגיל הייתה לבחון את הפעלת נהלי החירום ואת שיתוף הפעולה בין כלל הגורמים המשתתפים בהם רשות שדות התעופה, משטרת ישראל, לוחמי האש, צה”ל ופיקוד העורף, הזנקת הכוחות, הגעה מהירה לזירת האירוע, פריסה עובדי ומתנדבי מד”א בשטח, התמודדות עם טיפול ופינוי מהיר של הנפגעים ועוד.

התרגיל דימה מצב בו התקבל במוקד הארצי של מד”א דיווח ממגדל הפיקוח על תקלה במטוס, לאחריה הוא התרסק על המסלול. כתוצאה מכך, נדרשו כוחות מגן דוד אדום מאילת, מיישובי הערבה ומדרום הארץ להגיע במהירות לנמל התעופה רמון ולהגיש סיוע וטיפול רפואי ל-120 פצועים מדומים מנוסעי המטוס. בתרגיל לקחו חלק רכבי הצלה רבים של מגן דוד אדום, בהם ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים, תחנות אירוע רב נפגעים ועשרות פאראמדיקים, חובשים ומגישי עזרה ראשונה.

מנהל מרחב נגב במד”א, שמעון אלקובי: “תרגלנו כאן היום טיפול באירוע ברמה הלאומית. מדובר בתרגיל מורכב שיאפשר לנו להיות ערוכים במלוא כוחותינו במידה ואירוע מהסוג הזה יתרחש בנמל התעופה הדרומי של מדינת ישראל”.

מנכ”ל מד”א אלי בין: “מדובר בתרגיל מורכב וחשוב שבא לתרגל את כוחות מגן דוד אדום, ארגון ההצלה הלאומי של ישראל בתרחיש אסון תעופתי בנמל התעופה הבינלאומי ע”ש אילן ואסף רמון בדרום הארץ ולחזק את שיתוף הפעולה הקריטי להצלת חיים בין גופי החירום השונים ורשות שדות התעופה. כולי תקווה כי לא נצטרך להשתמש בידע ובתרגול שרכשנו. אם חלילה נדרש, מד”א ערוך לשגר בתוך זמן קצר לטיפול במקרה של נחיתת חירום או חלילה התרסקות מטוס בנמל התעופה עשרות רכבי הצלה הכוללים אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ, אופנועי מד”א, רכבי פיקוד, חפ”ק ועוד ובמקביל להמשך לתת מענה רפואי לאירועי שגרה ומוכנות לאירועי חירום נוספים. אין ספק כי תרגיל כזה שומר על כשירות מקצועית של הצוותים”.

הרב שמעון אייזנבך מפקד זק״א אילת: ״מדובר בתרגיל חשוב מאוד, אנחנו מביאים את הנסיון של זק״א בטיפול בזירות אסון, מתנדבי זק״א למודי נסיון מטיפול בעשרות זירות ואירועים קשים בארץ ובעולם. ברצוני להודות להרב ישראל לוין רב אוגמ”ר 80 באילת ולהרב יעקב גרינוולד רב חטמ״ר אילת ולכלל מפקדי הכוחות בשטח על האירוח ועל שיתוף הפעולה למען הצלת חיים וכבוד המת. אני מייחל ומתפלל שלא נצטרך לפעול בזירות דומות חס ושלום”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אלי
אלי
1 year ago

<a href=”https://carpetsroyal.com”>שטיחים</a>

מדינה נוכלת חחח

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אלי
אלי
1 year ago

<a href=”https://carpetsroyal.com”>שטיחים</a>

מדינה נוכלת חחח

דילוג לתוכן