אילת: פארק המים של היום הוא לא פארק המים של הלילה

פארק לילה בווטרלנד אילת חוויה לילית מהנה, צבעונית ומטריפה חול המועד סוכות, 30 בספטמבר, 3 ו-6 באוקטובר, 20:00-23:30

אחרי קיץ סוער וגדוש, עם עשרות אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ שכבר נהנו מחווית הגלישה בפארק ווטרלנד באילת, ייפתח במהלך חול המועד סוכות פארק המים לבילוי לילי ראשון מסוגו בארץ. 

החל מהשעה 20:00 ייפתח הפארק, שיואר בתאורה צבעונית מתחלפת ומרהיבה, על רקע גווני האדום של הרי אילת, לשלושה ערבים של חוויה כיפית, רטובה ומאוד מיוחדת – כי כידוע, פארק המים של היום הוא לא פארק המים של הלילה ☺

כל מתקני הפארק ביניהם עשרות מגלשות מים, בריכת הגלים וכמובן גם המגלשה הגבוהה ביותר במזרח התיכון יספקו חוויה שונה ומהנה באוויר הנעים של שעות הערב. ולהשלמת האווירה – DJ  מקומי יקפיץ את המבקרים עם מסיבת לילה בלתי נשכחת. 

פארק המים ווטרלנד נבנה על פני שטח עצום של 20 דונם, היכן ששכנה בעבר עיר הסרטים האגדית “טקסס ראנץ'”, עם שלל מתקנים מרגשים ומסעירים, בעלי אפקטים דיגיטליים מרהיבים וטכנולוגיות חדשניות. 

מתחם המגלשות הוא החדשני והיחיד מסוגו בארץ והוא כולל שלושה מגדלים, שהגבוה שבהם הוא בגובה 24 מטרים – הגבוה ביותר במזרח התיכון. 14 מגלשות מתפתלות מטה מטה ממרומי שלושת המגדלים, כל אחת מהן מציעה חוויה אחרת, ייחודית ומסעירה. 

מחיר כניסה לפארק הלילה – 99 שקלים  ניתן להשיג כרטיסים מוזלים במועדוני הצרכנות.

חול המועד סוכות, 30 בספטמבר, 3 ו-6 באוקטובר, 20:00-23:30
פארק ווטרלנד באילת לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים: לחצו כאן 

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: ליאור אלבז

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן