news08.net/ads.txt

אילת: ראש העיר הנחה לפתוח את המקלטים במוסדות החינוך ובעת הצורך – גם ברחבי העיר

המצב הביטחוני נותן אותותיו בכל רחבי המדינה וזהו רק עניין של זמן, כנראה עד שכל תושביה יחושו בכך. למעלה מאלף שיגורים כבר נורו מחמאס לעבר יישובי הדרום, המרכז, השפלה והשרון. תושבים קיפחו את חייהם בחולון, ראשון לציון, רמלה-לוד ובאשקלון והדבר לא נעלם גם מקברניטי החירום באילת.

לאור כך, ערך הבוקר (רביעי) ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי, הערכת מצב ביחד עם ראשי המכלולים בעירייה ואנשי נפת אדום של פיקוד העורף. מעירית אילת נמסר כי שגרת החיים באילת נמשכת כרגיל והעיר ערוכה לקלוט את המוני ישראל שצפויים לנפוש באילת בסוף בשבוע הקרוב ובחג השבועות.

יחד עם זאת הנחה ראש העירייה לפתוח את המקלטים במוסדות החינוך ולהיות ערוכים ככל שיידרש, לפתיחה מהירה של המקלטים ברחבי העיר על ידי אגף חירום וביטחון בעירייה.

עוד על רקע המצב, הוחלט לדחות את אירוע המלגות השנתי של מרכז צעירים, שהיה מתוכנן להתקיים מחר בפארק המזרקה המוסיקלית. אנא הישמעו להנחיות פיקוד העורף.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן