news08.net/ads.txt

אילת: 2 שריפות במהלך ל”ג בעומר

לוחמי האש סיכמו הבוקר (חמישי) את אירועי ל”ג בעומר שהחלו אתמול בערב ודיווחו על 135 אירועי שריפות אליהן נקלעו – 2 מהן באילת.

מוקד 102 של מחוז דרום עבד בכוחות מתוגברים ונתן מענה למאות קריאות שהגיעו למוקד הטלפוני. קדמו לאירועי השריפה הכנות מקדימות של מדור הגנה מאש שביצע סיורים מקדימים בכל הרשויות וביישובים הכפריים, ואגף המבצעים במחוז יחד עם הרשויות וגופי ההצלה החבירים בכדי לבצע פעולות מנע בהתאם לצו נציב כבאות והצלה לישראל. לוחמי האש פעלו לאבטחת מוקדי המדורות, שמירה על שלום הציבור, כיבוי מדורות אשר יצאו מכלל שליטה וכיבוי סופי של מדורות נטושות. ניכר בהחלט כי ההתראות ועבודת ההסברה שנעשו יחד עם הרשויות נפלו על אזניים קשובות שכן ניכרת ירידה משמעותית בכמות המדורות ומידותיהן. לוחמי האש דיווחו כי רוב הציבור גילה אחריות והבנה להנחיות, רבים בחרו לאחד מדורות או להמירן בפעילויות אחרות ורוב הציבור קיים את ההדלקה במקומות שהוכשרו לכך ע”י הרשות. עם זאת, לא נרשמו אירועים חריגים. עוד יצוין כי צוותי הכיבוי וההצלה ממשיכים בסיורים גם היום בכדי לבצע כיבוי שריפות ומדורות שננטשו ולא בוצע בהם כיבוי סופי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן