news08.net/ads.txt

אילת: 5 נעצרו בחשד אירועי שוד אלימים כנגד גברים הומוסקסואליים

משטרת ישראל עצרה חמישה חשודים, ביניהם שני קטינים, בחשד לביצוע אירועי שוד אלימים כנגד גברים הומוסקסואליים בעיר אילת במהלך השבועות האחרונים.

במסגרת חקירה סמויה, המתנהלת במשטרת אילת, עצרו לפנות בוקר (חמישי) כוחות המשטרה חמישה חשודים בביצוע אירועי שוד אלימים בעיר אילת. במהלך החיפוש בדירתם נתפסו סמים מסוכנים מסוג קוקאין וLSD בכמויות שלא לצריכה עצמית.

החקירה החלה עם קבלת תלונות בגין מעשי שוד אלימים של גברים שקבעו, כל אחד בנפרד, להיפגש עם החשודים דרך אפליקציית היכרויות “גריינדר”.

עם הגעתם למפגש המדומה, החשודים תקפו את הקורבנות, גנבו מהם את רכושם ואיימו עליהם לבל ידווחו אודות האירוע, שכן אם יעזו לעשות כן, יוגשו נגדם תלונות שווא אודות תקיפה מינית כנגד קטינים. לפנות בוקר, כוחות משטרת אילת עצרו חמישה חשודים שהובאו במהלך היום לדיון הארכת מעצר בפני בימ״ש השלום באילת. מעצרם של שני הקטינים הוארך עד ליום ראשון 15.5.22 בעוד מעצרם של יתר החשודים הוארך עד יום שני 16.5.22.

ממשטרת ישראל נמסר: “אנו קוראים לקורבנות נוספים שנפגעו באירועים דומים, להגיע בהקדם לתחנת המשטרה הקרובה לביתם או למשטרת אילת״.

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן