news08.net/ads.txt

אילת: אבטחה מאסיבית בשלושה מעגלי אבטחה

משטרת מרחב אילת פרוסה עם מיטב הכוחות ובכוחות מתוגברים במרחב העיר אילת להגנה על האזרחים ושמירה על ביטחונם

בעוד שנמשכת הלחימה והדריכות המבצעית בכלל רחבי הארץ ובפרט בדרום, שוטרי משטרת מרחב אילת, מקיימים פעילות מוגברת ושוטפת שמטרתה להבטיח את שלומם וביטחונם של התושבים

עד כה הותרו לפרסום שמותיהם של 45 שוטרות ושוטרים, גיבורים וגיבורות אשר חתרו למגע ונלחמו במחבלים המרצחים שחדרו לישראל. שוטרים רבים עדיין פצועים ונלחמים על חייהם. במהלך חמשת ימי הלחימה האחרונים, ספגו השוטרים אבדות של מפקדים, לוחמים ושוטרים – אחיהם לנשק. על אף האבדות הקשות, השוטרים ממשיכים במשימתם חדורי שליחות, מסירות ואחריות. משטרת מרחב אילת כשאר יחידות המשטרה, נמצאת בדריכות מבצעית גבוהה, מצויה בכוחות מתוגברים בשטח בפריסה מלאה ורחבה וערוכה לכל תרחיש. כלל השוטרים ובהם לוחמי יס”מ ומג”ב עובדים במתכונת מעובה המאפשרת למשטרה נוכחות מוגברת של כלל הכוחות לאורך כל שעות היממה – השוטרים והלוחמים מצוידים ונחושים להגיע לכל זירה במהירות, במטרה להציל חיים.

היערכות משטרת מרחב אילת שמה דגש על שיתוף פעולה וסנכרון מיטבי בין כלל גופי הביטחון, החירום וההצלה השוהים במרחב אילת – ובהם כוחות ויחידות אוגמ”ר 80, כב”ה, מד”א, גופי ביטחון אזרחיים ועוד.

מידי יום מתכנסים בעלי תפקידים בפיקוד משטרת מרחב אילת להערכות מצב תכופות ומקיימים קשר רציף עם כל גורמי הביטחון וההצלה בעיר והרשות העירונית, באמצעותו נערכת המשטרה לכל תרחיש ולמתן מענה מיטבי.
משטרת מרחב אילת מעניקה שירותיה לתושבי העיר אילת ויישובי חבל אילות ובמקביל למאות מפוני יישובי עוטף עזה השוהים בה. בתוך כך, הוקם במערך החקירות של משטרת מרחב אילת צוות מודיעי נפגעים אשר תפקידו ליצור קשר עם משפחות הנופלים והנפגעים. בתוך כך מגיעים קציני החקירות של משטרת מרחב אילת לגבות עדויות מבני משפחה של נופלים ונפגעים אשר שוהים בעיר.

המשטרה מקיימת פעילות מוגברת בשלושה מעגלי אבטחה מגבולותיה החיצוניים של העיר (כביש 12ו-90) ועד פנים העיר, כל זאת בשיתוף פעולה מתמיד עם יחידות צה”ל בגזרה (עוצבת אדום, זירת ים סוף) וגופי הביטחון וההצלה השונים במרחב העיר אילת, ובאמצעות מחסומים נייחים וניידים לאכיפה מוגברת וממוקדת כנגד שוהים בלתי חוקיים, לרבות אכיפה חסרת פשרות כנגד מסיעים, מלינים ומעסיקי שב”חים.
במחסומי הכניסה לעיר הוצבו יחד עם כוחות מג”ב חיילי גדוד פיקוד העורף.

כלל יחידות משטרת ישראל, משטרת מרחב אילת פועלת במתכונת מעובה, 7 ימים בשבוע, לרבות, יחידת השיטור הימי הפועלת בנוכחות מוגברת במפרץ ובשיתוף פעולה עם זירת ים סוף של חיל הים. בתוך כך, מופעלת נקודת התיירות הממוקמת בטיילת ומתקיימת נוכחות מוגברת של שוטרים ברחבי הטיילת.

במקביל לפעילותם השוטפת, השוטרים ומתנדבי המשטרה מקפידים כל העת בעשייה למען הקהילה, ומסייעים בתרומת אמצעים שונים, אריזה ושינוע אמצעים למפונים וללוחמים בחזית.

ממלא מקום מפקד משטרת מרחב אילת, סגן-ניצב משה קראדי: “אנו מאחלים לעם ישראל ימים טובים ועושים כל שביכולתנו על מנת לשמור על תחושת הביטחון של התושבים והאזרחים השוהים במרחב העיר אילת ויישובי חבל אילות. אני קורא לציבור לגלות ערנות ולא להסס לפנות למשטרה בכל אירוע חריג ושולח תנחומיי הכנים לכל המשפחות שאיבדו את היקר להן מכל והחלמה לפצועים”.

דוברת משטרת אילת, פקד אפרת אקלר: “אנו קוראים לציבור לנהוג בערנות – בכל אירוע חריג יש לדווח באופן מידי למוקד 100, מוקד החירום של משטרת ישראל ובכל שאלה למוקד המידע 110. יחד עם זאת אנו עדים להפצת הודעות כוזבות – הודעות שמע מוקלטות, הודעות כתובות, תיעוד המוצא מהקשרו ועוד – המופצים ברשתות החברתיות ובקבוצות וואטסאפ אודות אירועים חריגים ברחבי הארץ.

כל הודעה כזו זורעת לחץ בקרב הציבור ופוגעת במאמצי הלחימה והמענה המבצעי של הכוחות. דוגמא מובהקת לכך ניתן היה לראות השבוע בעקבות הפצת תיעוד של פעילות כוחות הביטחון בעת תרגיל, תיעוד שהוצא מהקשרו והופץ ברשתות החברתיות ותוך זמן קצר יצר חרושות של שמועות אודות קיומו של אירוע חריג בעיר אילת, בעקבותיה הופעלו כוחות רבים ברחבי העיר, אשר העצימו עוד יותר את הלחץ והבהלה בקרב תושבי העיר. אנו קוראים לאזרחים לנהוג באחריות ולהיצמד להודעות הרשמיות של דוברות המשטרה וצה”ל ולהימנע מהפצת הודעות שלא הועברו ע”י גורמים רשמיים. יש לזכור כי משמעת אזרחית מצילה חיים על כן יש להישמע להנחיות המשטרה וכוחות הביטחון ולפעול בהתאם”.

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trackback
אילת: אבטחה מאסיבית בשלושה מעגלי אבטחה – Hayom News
6 months ago

[…] מאמר זה פורסם במקור על ידי www.news08.net . קרא את המאמר המקורי כאן. . […]

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trackback
אילת: אבטחה מאסיבית בשלושה מעגלי אבטחה – Hayom News
6 months ago

[…] מאמר זה פורסם במקור על ידי www.news08.net . קרא את המאמר המקורי כאן. . […]

דילוג לתוכן