news08.net/ads.txt

אימון חד יומי של פיקוד העורף לתרחישי חירום התקיים היום ברחבי קריית עקרון

המועצה המקומית קריית עקרון,  ממשיכה להיות כתמיד מוכנה לכל תרחיש חירום, לאחר היערכות של מספר חודשים, הכנות ותרגול, יצא הבוקר אימון חד יומי של פיקוד העורף לתרחישי חירום ברחבי היישוב.  מנכ”ל המועצה, ניסן גז, יקל”ר המועצה, מנהלי מכלולי החירום, ונציגים מפיקוד העורף, המשטרה, ממד”א, מתאגיד המים, משרד הבריאות וכיבוי אש ומשרדי הממשלה – התכנסו הבוקר במרכז ההפעלה במועצה ויצאו לדרך.
במסגרת התרגיל הוצגו תרחישי חירום כמו התמודדות עם טילים או אירוע חומרים מסוכנים. תרגילים מסוג זה נעשים מעת לעת ברחבי היישוב ובשיתוף פיקוד העורף על מנת להכין בצורה מיטבית את כל המעורבים למצבי קיצון.
ראש מועצת קריית עקרון חובב צברי : “אני שמח לראות כי בכל תרגול אנו משתפרים ומשפרים, המטרה של ימים מסוג זה היא קודם כל ללמוד ולהפיק לקחים על מנת שנגיע במידת הצורך לתרחישי החירום האמיתיים, מוכנים, וזאת קודם כל למען תושבינו! יישר כוח לכל המנהלים אשר הוכיחו יכולת מקצועית טובה מאוד בטיפול באירועי חירום על מנת להציל חיים ולטפל בצורה נאותה בתושבי היישוב!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן