“אין לכם זכות כזו!”: מה עורר את זעמם של תושבי מזכרת בתיה?

האם מזכרת בתיה לרשימה המתארכת של רשויות מקומיות האוסרות על הדלקת מדורות בערב ל”ג בעומר לנוכח תנאי מזג האוויר הקיצוניים? פוסט שהועלה על ידי תושבת היישוב המבקשת להימנע מהדלקת מדורות, גרף מאות תגובות זועמות מצד התושבים: “למה שיאסרו על לחגוג אותו? מי שלא רוצה לקחת חלק, מוזמן שלא אבל לבוא ולאסור? אוי ואבוי!”.
בהודעה שמסרה התושבת נאמר כי “בשנים האחרונות, הודות לראש המועצה ושאר חברי המועצה המדהימים שלנו, נמנענו מלהדליק מדורות ולתת יד לזיהום האוויר ולשאר אסונות לא רצויים אחרים שהדלקת האש מביאה איתה, בשנים לפני כן קיבלנו אישור להדליק מספר מצומצם בלבד, במקומות מסוימים אשר יועדו להדלקת מדורות, רחוקות מבתי מגורים וזאת לטובת הילדים והנוער, מכיוון שעדיין אירעו מיקרים לא רצויים, לצד זיהום האוויר , החלטנו להימנע לחלוטין מהמנהג ואני מקווה שנזכה גם השנה לשיתוף פעולה מלא מכלל התושבים”.
התגובות לא איחרו לבוא מצד התושבים: “לא מצליח להבין למה לפגוע במסורת החג היפה הזה”, רשם אחד הגולשים, “יש זיהום אויר ממיליון דברים אחרים כולל הרכבים שאתם נוהגים בהם. אני בעד לשמר מסורת בת מאות ואלפי שנים”.
גולש אחר כתב: “מה?? ל״ג בעומר זה אחד החגים שילדים זוכרים שהוא הכי מהנה בעולם!!! ילדים רק מחכים לחג הזה! למה שיאסרו על לחגוג אותו? מי שלא רוצה לקחת חלק, מוזמן שלא אבל לבוא ולאסור? אוי ואבוי!”.
“באיזה עולם אתם יכולים, כמושבה, לאסור הדלקת מדורות?”, כתבה ירדן, “כילדים זה חג שאהבנו. כולם משתפים פעולה מתארגנים ומארגנים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן