news08.net/ads.txt

אינגה אברמיאן שנהרגה מפגיעת הטיל ברחובות הובאה למנוחות. רחמים מלול: גם בזמן אזעקה ניסית לסייע לבעלך האהוב ולהציל אותו”

ראש העיר רחמים מלול: “כולנו היינו המומים ממראה ההרס האכזרי, אך המומים יותר מהתוצאה הטרגית שאינגה כבר לא איתנו”

עיריית רחובות קיימה אתמול בבית העלמין האלטרנטיבי בגבעת ברנר את טקס ההלוויה הממלכתי של אינגה אברמיאן ז”ל, שנהרגה מפגיעת טיל בבית מגוריה במבצע “מגן וחץ”.

בלוויה השתתפו בני משפחתה של אברמיאן (80), חברים, ראש העיר רחובות רחמים מלול, סגנו עו”ד יניב מרקוביץ’ ונציג הממשלה השר עמיחי שיקלי.

תחילה נשאה דברים איה, נכדתה של המנוחה שסיפרה על סבתה האוהבת בחגים, בימי ההולדת ובכל אחד מימות השנה. אברהם, נכדה, סיפר על תחושות ההלם של המשפחה מהאובדן הקשה.

ראש העיר, רחמים מלול, שניהל את הנושא הביטחוני ביד רמה אמר: “כולנו היינו המומים ממראה ההרס האכזרי, אך המומים יותר מהתוצאה הטרגית שאינגה כבר לא איתנו. לא זכיתי להכירך אבל בני משפחתך מעידים על אישה מדהימה, אישה של אהבה ונתינה. גם בזמן אזעקה ניסית לסייע לבעלך האהוב סרגיי ולהציל אותו. בשם כל תושבי רחובות, אני מבקש להשתתף בצער המשפחה. יהי זכרך ברוך”.

עו”ד יניב מרקוביץ’ כתב: “האסון הזה ילווה את כולנו עוד שנים רבות אבל למשפחה היקרה והמיוחדת הזאת מדובר בצלקת גדולה שתשאר לעד. שולח גם מכאן השתתפות בצערכם הגדול. יהי זכרה ברוך”.

השר שיקלי: “אינגה לא זכתה להיפרד מהעולם בדרך טבע, היא נרצחה על ידי מחבלים מתועבים שבחרו בכוונת זדון לכוון את האש אל מרכזי אוכלוסייה אזרחית בירי חסר אבחנה, ההפך המוחלט מדרכה של מדינת ישראל ומדרכו של צבא ההגנה לישראל. דרכם של המחבלים רוצחים עלובי הנפש לא תצלח. לעולם לא נרכין ראש בפני הרוע. נצח ישראל לא ישקר ולעולם לא ניכנע לו. תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים”.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

פיקוד העורף למלול: “היינו בהרבה אירועים, התנהלות כמו שלכם לא ראינו”

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן