news08.net/ads.txt

אינטל קרית גת: רעידת אדמה, חילוץ פועלים מגובה ודליפת חומרים מסוכנים

רעידת אדמה, חילוץ פועלים מגובה ודליפת חומרים מסוכנים – אלא רק חלק מהפעילויות שבוצעות במסגרת תרגיל במפעל אינטל בקריית גת.

התרחיש הראשוני היה אירוע רעידת אדמה בו לקחו חלק כוחות של פיקוד עורף יחד עם לוחמי האש, כתוצאה מאירוע רעידת האדמה פרצה שריפה בקומה החמישית של המפעל וחלק מהמבנה קרס, לוחמי האש חולקו לגזרות עבודה על מנת לתת מענה לכלל התרחישים. בוצע חילוץ פועלים מגובה על ידי לוחמי האש בסיוע היחידה לחילוצים מיוחדים של תחנת אשקלון ובמקביל החלה דליפה של חומר מסוכן, הדליפה טופלה על ידי לוחמי האש – יחידת חומרים מסוכנים של תחנת אשדוד. על התרגיל פיקד טפסר משנה שלום מכלוף מפקד תחנת אשקלון.

מפקד מחוז דרום טפסר שמוליק פרידמן הגיע לצפות ולהתרשם מהתרגיל. בתרגיל הופעלו מספר תרחישים שבמענה הראשוני שלהם טופלו על ידי צוותי תגובה מפעליים השייכים למפעל אינטל. התרחיש הראשוני היה אירוע רעידת אדמה בו לקחו חלק כוחות של פיקוד עורף יחד עם לוחמי האש, כתוצאה מאירוע רעידת האדמה פרצה שריפה בקומה החמישית של המפעל וחלק מהמבנה קרס, לוחמי האש חולקו לגזרות עבודה על מנת לתת מענה לכלל התרחישים. בוצע חילוץ פועלים מגובה על ידי לוחמי האש בסיוע היחידה לחילוצים מיוחדים של תחנת אשקלון ובמקביל החלה דליפה של חומר מסוכן, הדליפה טופלה על ידי לוחמי האש – יחידת חומרים מסוכנים של תחנת אשדוד. באירוע לקחו חלק כוחות מד”א וכוחות משטרה.

מפקד התחנה סיכם בסיום התרגיל: “מטה, מפקדים, לוחמים עובדות ועובדים יקרים ברצוני להודות לכול אחד ואחת מכם על היותכם שותפים כל אחד מעמדו תפקידו ודרגתו להצלחת התרגיל התחנתי במפעל אינטל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן