news08.net/ads.txt

איפה בילה ראש עיריית קרית גת בסופ”ש האחרון?

ראש העיר בילה עם עשרות ראשי ערים בכנס בסימן הציונות

אבירם דהרי, ראש עיריית קריית גת, יחד עם מעלה מ-85 ראשי ערים, נכחו בסוף השבוע האחרון בכנס ראשי ערים של ההסתדרות הציונית העולמית והמועצה הציונית בישראל בסימן 75 שנה למדינת ישראל, ו-125 שנה לקונגרס הראשון בבאזל

את סוף השבוע פתחו ראשי הרשויות בסיור בסימן מסע בעקבות הרצל ובביקור בבניין המוסדות הלאומיים בו למעשה הוקמה מדינת ישראל. ראשי הערים קיימו שיח פתוח עם יעקב חגואל יו”ר ההסתדרות הציונית העולמית ומיוזמי הכנס, טובה דורפמן סגנית יו”ר ההסתדרות הציונית העולמית, ולאחריהם עם שר הקליטה הנכנס אופיר סופר שסקר את אתגרי הממשלה בכלל ומשרדו בפרט, ויו”ר השלטון המקומי חיים ביבס שדיבר על עניינים שעל סדר יומם של ראשי הרשויות.

בערב שבת ברך את הנוכחים ראש העיר המארחת, משה ליאון. לרגל יום השפה העברית שחל ביום חמישי האחרון שמעו ראשי הרשויות את הרצאתו הסוחפת של גיל חובב, נינו של מחיה השפה העברית אליעזר בן יהודה.

בשבת עצמה דנו ראשי הרשויות בנושאים שעל סדר היום והשפעתם על הרשות ונהנו מתכנים רלוונטיים. הנוכחים שוחחו גם עם שר הרווחה לשעבר, ח”כ מאיר כהן, ועם שגריר ישראל באו”ם לשעבר, ח”כ דני דנון במסגרת פאנל שהתקיים.

יעקב חגואל, יו”ר ההסתדרות הציונית העולמית: “ראשי הרשויות המקומיות והאזוריות מוציאים אל הפועל חלקים נרחבים מחזונו של הרצל ליצירתה של חברת מופת. ראשי הרשויות מקדמים את ענייניהם של התושבים אל מול הרשויות האחרות וגורמי הממשלה השונים ומתמקדים ברווחתו של כל תושב בגזרת הרשות. אתם מסייעים בעליית היהודים ארצה, אבל לא פחות חשוב מכן – בקליטתם בארץ, בחברה, בכלכלה, בשפה ובתרבות. שילוב של עשייה של חזון למען העם והחברה הוא הגשמת הציונות.”

טובה דורפמן, סגנית יו”ר ההסתדרות הציונית העולמית וראש המחלקה לישראל ולהנצחת השואה: “אני מאמינה שלמנהיגות המקומית שמובלת על ידי ראשי הערים יש כוח ליצור שותפויות הכוללות חדשנות, והובלה לערכים ציוניים מודרניים. ראשי הרשויות נמצאים בחוד חנית העשייה החברתית ואני גאה על שיתוף הפעולה ההדוק בין ההסתדרות הציונית והמועצה הציונית לבין ראשי הרשויות, אשר הכנס הזה הוא ביטוי נפלא לכך”

עו”ד עוז חיים, מנכ”ל המועצה הציונית בישראל: “שמחנו לארח בירושלים עשרות ראשי רשויות מכל הארץ שהגיעו לכנס מיוחד בסימן 75 שנה למדינת ישראל, הכנס השנה כלל בתוכו ערכים של ציונות מהעבר אבל גם ציונות מודרנית ועם הפנים קדימה. אני רואה חשיבות עליונה במנהיגות המקומית ובטוח שהאורחים לקחו איתם צידה לדרך שתסייע להם בהמשך העשייה למען הציבור כולו”

צילום: ארכיון | הדר בן שימול

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן