news08.net/ads.txt

איפה קונים אופניים בקרית גת? תשאלו את מקס!

רוצים להתחיל לרכוב? אתם חייבים להכיר את חנות האופניים המקצועית GLSPORT בקריית גת

בשנים האחרונות, צבר ענף הרכיבה פופולריות רבה. רכיבה על אופניים היא שילוב אופטימלי של ספורט, פעילות גופנית ובריאות וגם גישה מתקדמת לנושאי איכות הסביבה.

האופניים הם כלי רכב נקי שאיננו מזהם את האוויר ואיננו מלכלך את הסביבה. באמצעות זוג אופניים ניתן להגיע, בקלות יחסית, לכל מקום בעיר (ובכפר).

כדי לתת פתרונות מותאמים לרוכבים מתחילים ומתקדמים, הוקמה החנות האופניים המקצועית בקריית גת GLSPORT, במתחם רייסדור כרמי גת. בעל החנות, מקס, מספר כי בחנות ניתן למצוא מגוון רחב של אופניים, בהתאמה אישית, באיכות גבוהה ובמחירים תחרותיים לכל כיס.

“כשמחליטים להתחיל לרכוב על אופניים, בראש ובראשונה הרוכב חייב להגדיר לעצמו את השימוש שהוא הולך לעשות באופניים שירכוש. אם התשובה היא טיולים בחיק הטבע – הבחירה טבעית זה  אופני הרים כמובן.

ובכלל, ההמלצה לרוכב המתחיל היא רכישה של אופני הרים. מדובר באופניים מסיביים, בעלי צמיגים רחבים שמקנים לרוכב שליטה טובה”, מספר בעל החנות.

תיקון אופניים – החנות מציעה שירותי תיקון אופניים כולל: תיקון פנצ’רים, החלפת גלגלים, החלפת צמיגים, החלפת הילוכים ושיפטרים, תיקון והחלפת ברקסים, החלפת שרשראות וטיפול כללי לאופניים.

בחירת האופניים – חשוב להתאים אופניים למידותיו של הרוכב עליהם, בדיוק כשם שנעליים חייבים להתאים לכף רגלו של הנועל אותם, כך גם האופניים.

רכישת אופניים איכותיים הוא עסק לא זול, ואופניים לא מחליפים בתדירות גבוהה, לכן מידה לא נכונה של הדו גלגלי עלולה לגרום לאי נוחות, כאבים ופציעות – ולנטישת הרכיבה בתוך זמן קצר.

“אנחנו בחנות האופניים GLSPORT יודעים להתאים לרוכב את מידת האופניים שמתאימה לו בדיוק, כדי שהרוכב יוכל ליהנות ממלוא חווית הרכיבה” מספר מקסים.

מחיר – “אחד מהשיקולים בהקמת החנות היה להנגיש אופניים באיכות טובה, כאלה שלא נשברים תוך מספר חודשים, במחירים תחרותיים. מחיר אופני הרים איכותיים עם 21 הילוכים למשל, יעלו בחנות 950 ₪. מחיר נוח מאוד לרוכבים מתחילים”.

כשמדובר בעולם האופניים – השמיים הם הגבול. מחיר האופניים הוא ביחס הפוך למשקלם. ככל שהאופניים שוקלים פחות – הם עולים יותר כסף. לא בכדי נהפכו האופניים היוקרתיים לפריט חביב על בני העשירון העליון. מחיר האופניים (הרים או כביש) מתחיל ב-950 ₪ ועשוי להגיע גם לעשרות אלפי שקלים.

“בחנות תמצאו אופני הרים איכותיים שמתאימים לרוכבים מתחילים ומתקדמים. לרוכבים מתחילים, ההמלצה היא לא להיסחף במחיר. רוכבים חובבים בהחלט עשויים ליהנות מאופניים לא יקרים מדי. בטווח מחירים שבין 950 ל- 5,000 ₪ אפשר למצוא אופניים באיכות משביעת רצון, שיתנו את התמורה הטובה ביותר לכסף. בעיקר כשמדובר בזוג האופניים הראשון של הרוכב החובב”, אומר מקס.

לפרטים נוסיפ צלצלו אל מקס מ-GLSPORT, טל’ 0542288943

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן