news08.net/ads.txt

“איציק עובדיה יצליח מאוד בתפקידו החדש, אך זה אינו התפקיד הבכיר האחרון שלו”

זמן קצר לאחר שמונה באופן רשמי כמנכ”ל החברה העירונית, נפגש איציק עובדיה עם “רואה הנסתרות”, הרב תומר בן שטרית, וזכה לברכה ממנו. “מדובר באדם צדיק ומיוחד ששמחתי לפגוש בו”, אמר הרב בן שטרית לאחר המפגש, “נכונה לו הצלחה גדולה בתפקידו החדש – וזהו לא תפקידו הבכיר האחרון”.

הרב בן שטרית לא הסכים לחשוף את פרטי השיחה עם עובדיה אולם האחרון יצא מחדרו כשהוא שרוי בהלם מדברים שנאמרו לו. בין השניים נוצרה ידידות, ולאחר ששוחחו ארוכות גילו כי לשניהם עבר משותף כאשר גדלו באותם השנים בעיר יבנה ובעיקר נוכחות הכדורגל בחייהם. כידוע, עד לפני 15 שנה כונה הרב ‘סופה’, כאשר שיחק כחלוץ בשורות מכבי יבנה עד שגילה ישועות, הבין את ייעודו והתמסר לתורה. היום מכונה הרב, “רואה הנסתרות” שכן ביכולותיו לאבחן מחלות ובעיות המאפשרות לו לחדור אל נבכי נשמתו של אדם, כאילו מדובר בצילום רדיוגרפי ולא בכדי ידוענים ואנשי ציבור מבקשים להיפגש עימו, לייעוץ וברכה.

כזכור, ביום שני בערב מונה איציק עובדיה (48), למנכ”ל החברה העירונית רחובות, לאחר שדירקטוריון החברה העירונית רחובות לתרבות, נופש וספורט החליט פה אחד כי עובדיה הוא האיש הנכון לאייש את המקום אותו הותירה המנכ”לית שעזבה, יוספה חליבה, באופן קבוע.

בעניין מינויו, אמר איציק עובדיה: “החברה העירונית היא עולם ומלואו, ארגון מרתק בעל נפח עשייה מגוון ואחריות רבה בעיר רחובות. בארגון הזה עובדים מתוך תחושת שליחות, במקצועיות ובשירותיות. אני שמח מאוד לקבל על עצמי את תפקיד המנכ”ל. אני רואה בכך אחריות גדולה. יחד עם העובדים והמנהלים בחברה, נחתור להעניק לתושבי העיר את השירות הטוב והמקצועי ביותר בתחומי התרבות, הספורט והחינוך הלא פורמלי. תודה מיוחדת לראש העיר, רחמים מלול וכן לחברי הדירקטוריון על האמון שנתנו בי”.

* המעוניינים להיוועץ עם הרב מוזמנים לפנות בהודעה וואטסאפ לטל’ 050-3324207 (קמי).

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן