אירועי שבוע החלל הישראלי ביהוד-מונוסון נפתחו

המהלך האסטרטגי של העיסוק בתעשיות החלל והתעופה חשוב לעיר בעיקר משום שהוא יוצר אופק צמיחה חברתי וכלכלי לעיר בתחום מתפתח ועתיר טכנולוגיה.

אירועי שבוע החלל הישראלי ביהוד-מונוסון, עם שני אירועים מרכזיים: מפגש ושיח מרתקים עם מנהל סוכנות החלל הישראלית, תא״ל (במיל׳) אורי אורון, וכן הקרנה חגיגית של הסרט אי.טי בהשתתפות עשרות ילדים והורים.

בהרצאתו המרתקת עם תא”ל במיל׳ אורי אורון, מנהל סוכנות החלל הישראלית, התוודעו עשרות התושבים שנכחו בקהל למצבו של ״שוק החלל״ בעולם, בכלל, ובישראל בפרט.

האירועים לציון שבוע החלל הישראלי ביהוד-מונוסון מדגישים את חשיבות המהלך של ביסוס יהוד-מונוסון כבירת החלל והתעופה בישראל. המהלך האסטרטגי של העיסוק בתעשיות החלל והתעופה חשוב לעיר בעיקר משום שהוא יוצר אופק צמיחה חברתי וכלכלי לעיר בתחום מתפתח ועתיר טכנולוגיה.

את השיח אתמול סיכם מנהל סוכנות החלל בהצגת האופן שבו המדינה כממשלה צריכה לפעול כדי לקדם את תחום החלל והתעופה בכדי להביא לעמידה ביעדים כבר בשנת 2035.

בתוך כך, הדגיש כי אם עיר כמו יהוד-מונוסון לוקחת על עצמה לעסוק בעולמות החלל והתעופה כאסטרטגיה עירונית, הוא כמנהל סוכנות החלל צריך לאמץ את העיר ולסייע לה לעמוד במשימה, ולצד זאת גם המדינה צריכה לקדם ולסייע לעיר בקידום יעדים חיוניים אלה.

מעיריית יהוד-מונוסון נמסר: ״תחום החלל והתעופה תופס חלק מרכזי בעולמות החדשנות והפיתוח, שהעירייה מקדמת בשלל אמצעים: העיר דוגלת במדיניות הטמעת תכנים מתקדמים וטכנולוגיים מגיל הגן ועד תיכון, מעודדת השתתפות של נשים במכלול פעילויות אלה וכן מרחיבה מרכזי תעסוקה שישמשו בסיס אם לחברות העוסקות בתחום״.

אירועי שבוע החלל בעיר ממשיכים!

הפנינג מייקריות לחלל – משפחות יוצרות טילים – 31.1.24 | 17:30-19:30| רם כהן 5 אשכול פיס

מועדון הסרט על חלל – הקרנה של הסרט שומרי הגלקסיה, ביום חמישי | 1.2.24 | 17:30 | היכל התרבות יהוד

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית יהוד-מונוסון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן