news08.net/ads.txt

אירוע ביזרי: הנהג שכח לסגור את דלת ההסעה, הקשישה לא הספיקה להיחגר, נזרקה החוצה ונהרגה

אמבולנס

אירוע מזעזע וטרגי ארע לפני כשנה בגוש דן, במהלך הסעה של קשישים לבית אבות. על פי הנטען על ידי עו”ד רן שפירא ממשרד עורכי הדין אלמוג שפירא המייצג את יורשי המנוחה,  החל נהג ההסעה בנסיעתו, ככל הנראה, מבלי לסגור את דלת המכונית, ומבלי לוודא שהקשישה נחגרה. 

קרדיט צילום: אופיר הייב

עם תחילת הנסיעה איבדה הקשישה (93) את אחיזתה, והועפה אל מחוץ לרכב. היא פונתה במצב קריטי לבית החולים, שם נפטרה לאחר מספר ימים. עוה”ד רן שפירא, הגיש לאחרונה תביעה לפיצויים בשם עיזבון הקשישה המנוחה ומשפחתה, במסגרת החוק לפיצוי נפגעי תאונות דרכים (הפלת”ד).

לדבריו, במהלך הגשת התביעה נמסר לבני המשפחה כי נהג ההסעות שם קץ לחייו בסמוך למקרה.  לאחר הגשת התביעה, חברת ביטוח החובה הגיע לפשרה כספית עם יורשי המנוחה. יחד עם זאת, נראה כי טרם מוצה הדין עם חברת ההסעות ועל פי מה שנמסר לבני המשפחה התיק כנגד הנהג וחברת ההסעות נסגר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן