news08.net/ads.txt

אירוע הפורים בנס ציונה: השחקן טוביה צפיר נדבק בקורונה; חשש שראש עיריית נס ציונה ומאות נוספים יכנסו לבידוד

על פי הבדיקה של השחקן טוביה צפיר -הוא נדבק בנגיף הקורונה ב-6 במרץ. ב-7/3, 8/3, 9/3 התקיימו שלוש הצגות של המחזה המוזיקלי ״גבעת חלפון אינה עונה״ בהשתתפותו של טוביה צפיר ושחקני הבימה. הנהלת הבימה הודיעה הבוקר (שבת) לכל השחקנים ולכל העובדים של ההצגה שעליהם להימצא -על פי נהלי משרד הבריאות- עוד יומיים בבידוד ובמקביל לדווח למד״א על כך ולוודא שהם לא סובלים מתסמינים.

חשוב לציין שעד רגע זה אף אחד מהשחקנים או העובדים לא אובחן כחולה בנגיף הקורונה. כמו כן מרגע היוודע על כך שצפיר נדבק, נודע שהשחקן הופיע במסגרת חגיגות פורים העירונית בנס ציונה ב-10.3.20, כלומר לפני 12 יום.
ראש העיר, שמואל בוקסר, ומנכ”ל קרית התרבות, גיל בלט, ערכו עמו צילום משותף בזמן האירוע. שניהם חשים בטוב ולא גילו כל תסמין מחלה, כמו כן לא קיבלו הנחיית בידוד ממשרד הבריאות.  יחד עם זאת, והגם שכבר חלפו 12 יום מהמפגש, הם ישהו בבידוד עד לתום 14 היום.  נבקש להדגיש כי נכון לרגעים אלה לא התקבלה כל הנחיה לבידוד ממשרד הבריאות, ביחס למשתתפים שראו את המופע.  למרות זאת, ככל שמישהו נוסף, היה עם סבא טוביה במגע קרוב אנו ממליצים לפנות להנחיות למשרד הבריאות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן