news08.net/ads.txt

אירוע הקיץ הגדול של גן יבנה הסתיים בהצלחה רבה

כמיטב המסורת בשנים האחרונות התקיים אירוע סיום הקיץ הגדול לבני הנוער, עיר הנוער 4, שראש המועצה דרור אהרון סימן אותו כאחד מפרויקטי הדגל בתחום הנוער. גם השנה הקפידו במועצה המקומית גן יבנה להשקיע בבני הנוער והביאו לגן יבנה את האמנים הגדולים והמובילים בישראל לצד מתן הבמה לכישרונות צעירים תושבי גן יבנה. 

בזה אחר זה עלו על הבמה עדן חסון, מריה דומרק, דניאל וינריב, די ג’יי קובי שאלתיאל, שירה קאי כהן, נציגות לנוער גן יבנה ולחדר חזרות ועוד. בהמשך עלו גם ספיר אמינוב הגן יבנאית שמככבת על בימת תכנית הטלוויזיה THE VOICE ודיג’יי מפתיע במיוחד- השחקן אושרי כהן. 

כמידי שנה שמו במועצה דגש על תחום הבטיחות בדרכים ולצד הדוכנים השונים הוצב גם ביתן שקידש את תחום הזהירות בדרכים ובו חולקו מדבקות וחומרים בנושא ואף הוצב רכב שמדמה התהפכות בכדי להמחיש את הסכנה בנהיגה תחת השפעת אלכוהול.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן