news08.net/ads.txt

אירוע חמור בבאר יעקב: פרצו למתנ״ס והציתו באש; ״יש ילדים שזה הבית שלהם״

“אמצע הלילה, חושך, מישהו מכוסה במעיל ופניו מוסתרות בקפוצ’ון מגיע אל מגרש הכדורגל, פורץ את הדלת של המשרד וחדרי ההלבשה, שופך דלק ומצית״. כך מתארת תושבת באר יעקב, את המראות שבהן חזתה היום (שבת) במגרש הכדורגל המקומי. 

האירוע החמור אירע בפעם השנייה ברציפות בשנתיים האחרונות, כך לדבריה, אך עדיין לא נעשה דבר. כעת, לאחר שהמקרה חזר על עצמו, ניתן להסיק כי הלקחים לא הופקו, ויותר מכך – במתנ״ס אין מצלמות שתיעדו את האירוע.

“אחרי הפעם השנייה ולפני הפעם השלישית אני פונה בשם הילדים של בית הספר והאקדמיה לכדורגל באר יעקב, לכל מי שקורא לעצמו בעל תפקיד ביישוב, תדאגו שזה לא יקרה שוב. זה עליכם! חשוב לי שתדעו שהאיש הרע הזה לא שרף קירות, הוא שרף בית לילדים, כי יש ילדים שהכדורגל הוא הבית שלהם”, ציינה ברשומה שהעלתה לרשת החברתית.

 

ניסים גוזלן, ראש המועצה, מיהר להגיב בנושא: ״במהלך הלילה הוצת מבנה המשרדים וחדרי ההלבשה של מגרש הכדורגל בו מתאמנים ילדי היישוב. אני מגנה בתוקף את המעשה האלים, הנבזי והמתועב ופניתי למפקד תחנת משטרת רמלה על מנת לתפוס את המבצע ולמצות עמו את הדין. במקביל הפעלנו את פוליסת הביטוח ואנו מחישים את התהליך לשיפוץ וחידוש המבנה לטובת המשך שגרת האימונים והמשחקים. לא אאפשר פגיעה בילדי באר יעקב ובתושביה!״

יצוין שנמשיך לעקוב בנושא.

 

 

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן