אירוע חמור במודיעין: גבר הפשיל את מכנסיו בפארק לעיני עוברי אורח

אירוע חמור בפארק החרגול: על פי דיווחים, גבר הפשיל את מכנסיו והסתובב ערום ליד עוברי אורח וביניהם ילדים. מירב, תושבת השכונה, הסתובבה עם כלביה סמוך לפארק כאשר הבחינה באותו חשוד: “צעקתי עליו ומיד התקשרתי למוקד העירוני.
הבחור שהיה לידי ניסה ללכת אחריו אבל הוא רץ”.
מירב מיהרה להתקשר למוקד העירוני אך לדבריה זה עלה בתוהו: “עד שהגיע המוקד, הבחור כבר נעלם. חייבת לציין שהמוקד/השיטור העירוני הגיעו תוך דקות בודדות”. הפוסט גרף תגובות רבות מהורים מודאגים. מירב נשאלה על ידי אחד התושבים מדוע התקשרה למוקד ולא למשטרה. היא השיבה: “אינסטינקט אין לי הסבר עניין של שנייה את האמת? לא הייתי בטוחה באותו רגע מה לעשות זאת סיטואציה מבלבלת בעיקר כי הוא ישר ברח אני באמת לא ישר קלטתי את הסיטואציה וגם הבחור שהיה לידי לשנייה לא התייחס רק כשצעקתי עליו וגם האמת הייתי צריכה לומר משהו אחר אבל הדבר היחיד שאמרתי זה “הלו תתלבש מה זה צריך להיות”.

לאחר שעות ספורות, דווח על תושבים נוספים שראו את החשוד: “עד עכשיו קיבלתי 6 שיחות טלפון מאנשים שסיפרו שנתקלו בו גם”, מספרת מירב, ” אבל לא עשו עם זה כלום… ועוד מישהי שסיפרה שהגישה תלונה במשטרה ואמרו לה שעוד כמה הגישו תלונה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן