news08.net/ads.txt

אירוע חריג בגדרה, תלונה הוגשה במשטרה

יערה בלכר, מטה המאבק למען הילדים:: “בזכות אמא אחת שהכניסה מקליט לאחר ששכנה התריעה בפניה על מה ששמעה בגן, נחשפה הגננת בהתבטאויות שאינן מותירות שום מקום לדמיון”

אירוע חריג התרחש בגדרה – במרכזו חשד להתעללות בקטינים וחסרי ישע בגן מקומי בגדרה. תלונה הוגשה במשטרה, אולם הגננת טרם נקראה לחקירה. החומרים המזעזעים שתשמעו כאן, בחדשות 08 גדרה, הועברו גם למשטרה.

הסיפור נחשף הודות לערנותה שך תושבת המושבה, המתגוררת בסמיכות לגן, אשר שמעה במקרה שיח של סייעת מחוץ לגן שעורר את החשד שלה.

אותה שכנה לא ויתרה וחיכתה להורה הראשון שיגיע על מנת לשתף אותו במה שהיה מחוץ לגן.

אמא לילד בגן הגיעה לאסוף אותו ושמעה מהשכנה את מה שאירע לפני כן: “שמעתי מישהי מדברת בטלפון ממש מדם ליבה, ואומרת אבל למה אתם לא רוצים לבוא לבדוק? אתם לא מבינים שבסוף יוציאו אותי מהגן הזה באזיקים?” מספרת א’.

בהמשך לכך החליטה א’, להכניס מכשיר הקלטה. “הבנתי שמשהו מאוד לא טוב קורה שם בגן, שאני חייבת לבדוק בעצמי ולדעת שעשיתי הכל כדי להבין מה קורה עם הבן שלי בזמן שאני הולכת לעבודה. לצערי הרב מה ששמעתי היה חמור הרבה יותר ממה שחשבתי, לא האמנתי שזו הסביבה שהילד שלי נמצא בה כל יום שעות ארוכות. ילדים כל כך קטנים, לא צריכים לשמוע ממי שאמורה לשמור עליהם, לחנך אותם, שאם לא יעשו כך יענשו, שבגלל שלא מקשיבים לה אז… ועוד פנינים שהיא זורקת לאורך ההקלטה.
מדובר בילדים שמדברים, ילדים שיודעים לספר מה קורה להם והנה, זה לא קרה. עובדה שאנחנו כבר עוד רגע ביוני ורק עכשיו הכנסתי מכשיר”.

האזינו להקלטות>>

יערה בלכר, מטה המאבק למען הילדים: “בזמן שבהסתדרות הגננות מנחים כיצד להשמיד מקליטים כפי שראינו בהודעות שהן מתכתבות ביניהן בקבוצה שלהן, זו המציאות של הילדים בגני העירייה. רודנות, איומים, חרמות, ביזוי והשפלות. לכאורה. בזכות אמא אחת שהכניסה מקליט לאחר ששכנה התריעה בפניה על מה ששמעה בגן, נחשפה הגננת בהתבטאויות שאינן מותירות שום מקום לדמיון. האם זו המציאות שאנחנו רוצים לילדים שלנו כשאנחנו שמים אותם בגן? האם זו התנהלות בריאה שמועילה להתפתחות שלהם? שיהיה ברור, ללא מצלמות, ללא ויזואליות, מקליט זה הכלי היחיד לדעת מה קורה בגנים ועדיין- מצלמות זה הכרחי גם בגני העירייה כדי לראות בדיוק את מה ששומעים בהקלטות”.

◼️ לקבוצת החדשות בגדרה והסביבה לחצו כאן 

האזינו להקלטות >>

 

צילום: צילום מסך

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן