news08.net/ads.txt

אירוע חריג בישיבת מועצת העיר ברחובות

חברת המועצה השתמשה ב”מדונה” – חבריה למועצה מנעו ממנה לדבר

אירוע חריג נרשם בישיבת מועצת העיר רחובות שהתקיימה בשבוע שעבר כאשר חברי המועצה מנעו מאיטל בציר אלשיך לומר את דבריה בטענה שהיא משתמשת ב״מדונה אלחוטית״. לטענתה, הם ביקשו שלא לאפשר לה לדבר משום שליתר חברי המועצה אין מיקרופון.

אלשיך התייחסה למהומה שעוררה, אירוע חריג בנוף מועצת העיר המקומית לכל הדעות, והשיבה כי: ״חבל שחבריי מתעסקים בזוטות זאת בשעה שיש עניין משמעותי יותר כמו שימוש בכספי ציבור באופן לא שיווני כלפי עמותות בעיר, זה הדבר החשוב ולא אם השמעת את דבריי במדונה או ללא מיקרופון״.

בתוך כך, דובר בין היתר על אישור תמיכות ומענקים לעמותות עבור שנת 2022. לפני הבאת הנושא לאישור חברי המועצה ביקשה אלשיך להסב את תשומת לב המשתתפים כי לעמותת חב״ד ברחובות ההולנדית, אושר מענק ותמיכה בסך כ-17 אלף ש”ח עבור 2022, ובכך זכתה ליחס מועדף על פני עמותות אחרות. לדברי אלשיך, חב״ד רחובות ההולנדית נהנתה משימוש במבנה ציבור במחיר סמלי ונמוך מהמחירים המקובלים בשוק ושילמה רק 400 ש”ח בלבד לחודש בשעה שעמותות אחרות משלמות הרבה יותר באופן ניכר. לדבריה, ״יבואו ויטענו עמותות אחרות מדוע הן מופלות לרעה (ובצדק) בשעה שהן משלמות אלפי שקלים בחודש, עמותה אחרת זוכה לשלם מחיר סמלי בלבד״ טענה אלשיך.

צילום: שאטרסטוק | פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן