news08.net/ads.txt

אירוע חריג בלוד

המשטרה: “נפתחה חקירה ונסיבות האירוע נבדקות”

כונני ארגון הצלה הוזעקו לחנות הסמוכה לתחנה המרכזית בלוד בעקבות דיווח על קטטה.

יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד”א, העניקו הכוננים טיפול רפואי ראשוני, הכולל קיבוע וחבישות, לגבר כבן 23 מעורפל הכרה עם חבלות חודרות בבטן ובגפיים התחתונות, והוא פונה במצב קשה להמשך טיפול בבית החולים שמיר-אסף הרופא בצריפין.

לפי מד”א, בשעה 18:02 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון, על פצוע באירוע אלימות סמוך לתחנה המרכזית בלוד. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח שמיר-אסף הרופא גבר בן 23 במצב קשה עם פציעות חודרות. חובש רפואת חירום במד”א יהושע גוטליב סיפר: “ראינו את המטופל ששכב על המדרכה בכניסה לחנות כשהוא מעורפל הכרה וסבל מפציעה חודרת בגופו, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות, ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד”א לבית החולים”.

משטרת ישראל נמסר: “המשטרה פתחה לפני זמן קצר בחקירת אירוע דקירה בלוד במהלכו נפצע תושב העיר באורח בינוני-קשה. שוטרי תחנת המשטרה בלוד פתחו לפני זמן קצר בחקירה עם קבלת דיווח על אירוע דקירה בעיר במהלכו נפצע תושב העיר בשנות העשרים לחייו באורח בינוני-קשה ופונה לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי אסף הרופא. מבדיקה ראשונית עולה כי הרקע ככה”נ פלילי. נפתחה חקירה ונסיבות האירוע נבדקות”.

צילום: צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן