news08.net/ads.txt

אירוע חריג במוסד לימוד ברחובות

שביתה תקיים מחר בבית הספר נועם בנות ברחובות זאת בעקבות מקרה אלימות מצד הורה לתלמידה

שביתה תקיים מחר בבית הספר נועם בנות ברחובות זאת בעקבות מקרה אלימות.

“בעקבות אירוע חמור של הורה כלפי הצוות החינוכי בבית הספר הוחלט ע”י הסתדרות המורים ועיריית רחובות להשבית את הלימודים בבית הספר מחר יום שלישי 6/6/23.

אנו רואים אירוע זה בחומרה רבה וחוזרים ומדגישים שהתקשורת בין ההורים לצוותים החינוכיים צריכה להיות מכבדת ועניינית מתוך כבוד הדדי. לא נאפשר פגיעה בצוותים החינוכיים האמונים על חינוך הילדים בעיר.

הנהלת בית הספר שלחה מכתב להורי התלמידות

ובו צוין: “אנו פונים אליכם בעקבות אירוע חריג וחמור במיוחד, שבו נחצו קווים אדומים מצד אחת מאמהות ביה”ס. אותה אמא התפרצה לכיתה, באמצע שיעור וללא תיאום ותקפה את המורה בכיתה בצעקות, האשמות ועלבונות אישיים.

לאחר מכן הגיעה למזכירות ביה”ס וגם שם תקפה את צוות המשרד בצעקות רמות.

מדובר בפגיעה בתלמידות, במורה ובצוות המשרד, במקום שבו הן אמורות להיות בטוחות ומוגנות. כמו כן, אירוע כזה מערער את הביטחון של כלל צוות ביה”ס, ואת היחסים והשותפות עמכם ההורים.

לאור זאת, אנו פועלים מול מספר גורמים ורשויות רלוונטיות כדי לטפל באופן פרטני מול אותה אמא. בנוסף, נפעל לתמיכה והרגעה של התלמידות שהיו עדות להתפרעות, וכן לחיזוק חוסן צוות ביה”ס”.

בהמשך המכתב חודדו נהלי בית הספר לפיהם:

1. אין להיכנס לשטח ביה”ס ללא תיאום מראש מול הגורם בביה”ס אותו אתם מבקשים לפגוש.

2. גם אם תואמה לכם פגישה, או שתיאמתם הגעה למשרד ביה”ס לצורך סידורים שונים – בשום אופן אין לגשת לכיתות ללא תיאום מראש עם המורה המלמדת בכיתה באותו הזמן.

3. השתדלו ככל האפשר להיות מאורגנים ולדאוג שבתכם מצויידת כראוי, ובאם צריכה לצאת באמצע היום – היא והמורה יודעות על כך. במקרים מיוחדים בהם אתם זקוקים להעביר משהו או להודיע משהו באופן שלא היה צפוי מראש – יש להגיע למזכירות ושם יעזרו לכם. בשום אופן אין לגשת לכיתה, או להסתובב בביה”ס ללא תיאום!

4. ליווי הבת לכיתה בבוקר יתאפשר רק עד השעה 07:55 לאחר מכן הפרידה מהבת תהיה בשער ביה”ס.

5. השיח בין הורים לצוות ביה”ס, ולהפך, יהיה באופן מכובד וללא הרמת קול. גם כשיש אי הסכמה או אפילו מחלוקת קשה – יש לנהל את ההידברות באופן מכובד ותרבותי. לצערנו, אנו נאלצים לחזור ולחדד את הנהלים הנ”ל, בגלל בודדים שפוגעים ברקמה המיוחדת שיש לנו בקהילת נעם בנות. בתקווה ובתפילה שנצליח לשמר יחד את החלקה הקטנה והיפה שלנו לטובת הבנות ולטובת הקהילה כולה.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן