news08.net/ads.txt

אירוע חריג: פיגוע בתל אביב

2 פצועים מירי סמוך לבית קפה ברחוב דיזנגוף פינת בן גוריון בתל אביב

אירוע חריג בתל אביב

לפי מד”א, בשעה 20:40 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב דן, על 2 פצועים מירי סמוך לבית קפה ברחוב דיזנגוף פינת בן גוריון בתל אביב.

חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לביה״ח איכילוב, 3 פצועים, גברים בשנות העשרים, בהם: 1 במצב אנוש מחוסר הכרה, 1 במצב קשה והשלישי במצב קל.

חובש בכיר מיחידת האופנועים של מד”א ערן נדלר סיפר: “כשהגעתי למקום ראיתי 2 פצועים שוכבים על המדרכה כשאחד מהם מחוסר הכרה. מיד התחלתי להעניק להם טיפול רפואי כשמקביל התקבל דיווח על פצוע נוסף באחד מבתי העסק הסמוכים. יחד עם כוחות גדולים של מד”א שהגיעו במהירות למקום הענקנו לשלושת הפצועים טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם במהירות לבית החולים כשמצבו של 1 אנוש, 1 קשה ו-1 קל, המפגע נוטרל במקום”

חובש רפואת חירום במד”א לי בן ארי שגר ברחוב דיזינגוף ושמע את הירי סיפר: “הייתי בבית כששמעתי מספר יריות מהרחוב ומיד ירדתי למטה. במקום הייתה המולה רבה וראיתי אנשים רצים לכל הכיוונים. אזרח שהיה בהכרה מלאה וסבל מפציעה מדממת בידו הגיע אלי ומדי התחילתי בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים. כעבור מספר רגעים הגיעו למקום כוחות גדולים של מד”א והוא פונה באמובלנס להמשך טיפול כשמצבו יציב וקל”.

זק״א: עדכון לאירוע בתל אביב, מדובר בפיגוע ירי, צוותי מד״א פינו 3 נפגעים במצב אנוש, קשה ובינוני לביה״ח איכילוב, המחבל נוטרל ונהרג במקום.

נחמן טובול דובר און ליין של איחוד הצלה: “מהזירה פונו למרכז הרפואי איכילוב פצוע במצב אנוש כתוצאה מירי, פצוע בינוני מרסיסים, ופצוע נוסף מרסיסים במצב קל. כמו כן: צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה העניקו סיוע למספר נפגעי חרדה – מתוכם פונו באמבולנסים של איחוד הצלה שלושה נפגעי חרדה לבית החולים איכילוב”.

ג’מאל וראקי חובש איחוד הצלה שהעניק סיוע ראשוני בזירה לנפגעים מסר: “הענקתי סיוע ראשוני בזירה לשני נפגעים אנוש ובינוני כתוצאה מהירי ולנפגע נוסף במצב קל שנחבל עקב אופי האירוע. וכמו הוענק סיוע בזירה למספר נפגעי חרדה. אמבולנסים של איחוד הצלה פינו שלושה נפגעי חרדה לבית החולים איכילוב”.

ח”כ יצחק קרויזר על הפיגוע בתל אביב: “קיבלתי בצער רב את הידיעה הקשה על הפיגוע לפני זמן קצר בתל אביב. בשעה קשה זו יחד עם כל עם ישראל נושא תפילה ומתפלל לשלום הפצועים. ומשבח את פעילות כוחות הביטחון שניטרלו במהירות את המחבל המתועב”.

 

צילום: צילום מסך

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן