news08.net/ads.txt

אירוע מרגש ב”לב רחובות” לקראת השנה החדשה

לרגל ראש השנה דיירי ״לב רחובות״ זכו בארוע מרגש

שכלל דוכני אוכל ומתנות, ארוחת ערב חגיגית ועשירה, חלוקת תעודות הוקרה למתנדבים בקהילה וזוג מנצח אחד – דורית ראובני ויענקלה מנדל  שהרקידו את כולם עד כלות.

לרגל השנה החדשה זכו דיירי הדיור המוגן ״לב רחובות״, בפעילות תרבות מגוונת  שנפתחה ביריד של דוכני אוכל ומתנות ברחבה והמשיכה במזנון עשיר ובהמשך חלוקת תעודות הוקרה למתנדבים מתוך הדיור מוגן בעבור תרומתם לקהילה. אך את הערב כבשו במופע משותף בני הזוג : דורית ראבוני ולצדה המנחה ובן הזוג – יענקלה מנדל.  הזוג סיפר ושיתף בסוד  לזוגיות רבת השנים, על ההתאהבות של שניהם מרגע שהכירו בלהקה הצבאית ולקחו את הדיירים מסע בזמן דרך שירים מהלהקה הצבאית ועד ימינו.

בערב החגיגי כיבדו בנוכחותן גם צוות הנהלת בית הספר ״קציר״: ברוריה כהן – רכזת מעורבות חברתית, איילת פרלמוטר וזהר שוקר  – מחנכות כיתה ומובילות מיזמים התנדבותים. במהלך כל השנה בית הספר פועל בשיתוף פעולה עם ״לב רחובות״, וביחד מקיימים פרויקטים חברתיים משותפים. לרבות פרויקט הנצחה מרגש שהתקיים השנה, להנצחת חללי צה״ל מהעיר רחובות בהובלת – אברהם מגן, דייר הבית.

בערב חילקו  תעודות הוקרה לארבעה דיירים מתנדבים: אברהם מגן, מרצה בהתנדבות ב״לב רחובות״ על 4000 שנה של היסטוריה יהודית מאברהם אבינו ועד ימינו , מוביל פרויקטים בקהילה. בשנה האחרונה יזם פרויקט חברתי עם בית ספר קציר להנצחת נופלים בעיר רחובות. נילי מיכאלי,  מנהלת את ספריית הבית, במסירות רבה והפכה אותה בשנה האחרונה לספרייה פעילה ומגוונת. מאשה רוטרי , בעברה ניהלה את הספרייה של בית ספר סמילנסקי, וכיום מתנדבת כספרנית חנה סילאשי, אמנית בינלאומית, מעבירה חוג ציור לדיירים באופן קבוע במקצועיות ועם המון רוך מאפשרת לדיירים לבטא את רגשותיהם דרך מכחול וצבע.

לדברי דנה פרנק – מנהלת תרבות:   ״חשוב לנו להמשיך לקיים אירועים חגיגיים בתוך הקהילה , להמשיך ולהדק את הקשרים עם השכנים שלצידנו. וכמובן, בערב המרגש  היה נפלא לראות איך הצלחנו להחזיר לשעה – שעתיים, את הדיירים לתקופה נוסטלגית דרך המוזיקה והריקוד,  כאילו ועברו במנהרת הזמן״

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן