news08.net/ads.txt

אירוע סיום שנה של בנות ההתעמלות האומנותית בגדרה

50 בנות ההתעמלות האומנותית בגדרה סיכמו את שנת הפעילות השבוע באירוע חגיגי במעמד ההורים הנרגשים.”זו הייתה שנת פעילות מאתגרת שהתאפיינה בשמירה על רמה גבוהה”,אמרה מנהלת מחלקת הספורט.

מחלקת הספורט במועצה המקומית גדרה,בניהולה של אורלי כהן,פתחה את חוג ההתעמלות האומנותית לפני כשנתיים. במהלך השנה החולפת למדו בחוג 50 בנות צעירות החל מגיל גן ועד כיתה ו’.חלק מבנות החוג, בניהולה של המאמנת חן ויגדורצ’יק, הספיקו השנה להשתתף בתחרויות ארציות ואזוריות.השבוע התקיים באולם הספורט “רמון” במעמד הבנות וההורים הנרגשים אירוע סיכום השנה. 

בנות נבחרת התעמלות האומנותית גדרה ובנות החוג הציגו בפני ההורים את יכולותיהן האישיות והקבוצתיות והספורטיביות.

מנהלת מחלקת הספורט,אורלי כהן:

“סיכמנו שנה מוצלחת, מאתגרת וספורטיבית, שהתאפיינה בשמירה על רמה גבוהה ומקצועית של הבנות.אני מודה לכל העוסקים במלאכה וקוראת לבנות להירשם לשנת הפעילות הקרובה”. ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל:”כחלק מקידום איכות החיים בגדרה אנו מעודדים כל פעילות ספורטיבית,בין אם עממית ובין אם תחרותית.אני מאחל המשך הצלחה למתעמלות הצעירות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן