news08.net/ads.txt

אירוע שיתוף ציבור בנושא שבילי אופניים בעיר; יניב מרקוביץ’: “קורא לתושבים להיות שותפים לתהליך, להגיע, לשמוע ולהשמיע”

עיריית רחובות מזמינה את התושבים לאירוע שיתוף ציבור, על מנת להכיר מקרוב את הצרכים ולשלב עבורם מענה מתאים בתכנון העתידי האירוע יתקיים במתנ”ס חוויות שווייץ רחובות החדשה, ביום ראשון, 8.12.19 בשעה 19:30.

לאחרונה נבחר משרד תכנון להכנת לתכנון תכנית אב לשבילי אופניים בעיר. זאת במסגרת תכנית “ברית ערים לאיכות הסביבה” של פורום ה- 15, שמקדמת הוועדה העירונית לאיכות הסביבה ולקיימות בראשותו של סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’.

הכנת תכנית אב היא שלב קריטי בדרך להקמת רשת שבילי אופניים בעיר, שתספק שירות מיטבי לתושבים ולמבקרים. בשנים האחרונות נסללו מספר שבילים בעיר כשלב מקדים לרשת עירונית מלאה שצפויה לשדרג את רמת השירות ולגרום ליותר אנשים לעבור לשימוש באופניים. כל זאת בשיתוף פעולה מלא עם אגף התנועה ואגף התשתיות בעיריית רחובות. החברה שנבחרה לבצע את התכנון היא חברת אמאב תחבורה ותנועה והיא מהמובילות בארץ בתחום תכנון תנועה ובתכנון שבילי אופניים בפרט. לחברה ניסיון של עשרות פרויקטים והיא הכינה, בין היתר, תכניות אב לאופניים עבור הערים אשדוד, כפר סבא ומודיעין וביצעה תכנון מפורט לשבילי אופניים בערים שונות ברחבי הארץ. העבודה על תכנית האב תיעשה בחלוקה לשלבים – למידת המצב הקיים, הכנת חלופות לתכנית אב, דו”ח סופי עם רשימת שבילים מוצעת ומסמך המלצות ליישום.

כפי שהובטח עם הדיווח על בחירת המשרד, בעוד כשבועיים ייערך אירוע לשיתוף הציבור בנושא שבילי אופניים, בנוכחות מתכנני תכנית האב. זאת על מנת להכיר מקרוב את הצרכים ולשלב להם מענה מתאים במסגרת הכנת התוכנית. האירוע ייערך ביום ראשון, 8.12.19 במתנ”ס חוויות שווייץ רחובות החדשה, בשעה 19:30 במעמד ראש העיר, רחמים מלול, סגנו עו”ד יניב מרקוביץ’ ומנכ”ל העירייה, דורון מילברג. במסגרת האירוע יציגו המתכננים את המצב הקיים ואת הצרכים, ויתקיימו שולחנות עגולים שיונחו על ידי הצוות המקצועי, ובהם יועלו הצרכים על ידי התושבים, במקום תינתן אפשרות לשאול שאלות.

ראש העיר, רחמים מלול: “אני קורא לתושבים להגיע ולהשמיע. אנו מבקשים לקדם ברחובות פתרונות תחבורה מגוונים, ולהטמיע את חשיבות השמירה על הסביבה. שבילי האופניים הם תוספת משמעותית לעיר, ויהוו תשתית לתחבורה חלופית לרכב פרטי. תוכנית אב לשבילי אופניים היא חלק אינטגרלי מפיתוח העיר ושיפור מצב התנועה הקיים”.

סגן ראש העיר, המכהן גם כיו”ר הוועדה העירונית לאיכות הסביבה ולקיימות, עו”ד יניב מרקוביץ’: “כפי שהבטחנו, נקיים אירוע שיתוף ציבור ייעודי בנושא שבילי אופניים. אני קורא לתושבים ולתושבות להיות שותפים לתהליך, להגיע, לשמוע ולהשמיע: מהם הקשיים והצרכים רלוונטיים, על מנת שנוכל לשלב וניתן מענה מתאים בתכנון העתידי. תוכנית האב לשבילי אופניים היא רק חלק מתהליך משמעותי ליישום תוכנית העבודה הכוללת של הוועדה העירונית לאיכות הסביבה ולקיימות במגוון תחומים”.

 להרשמה ליחצו כאן

פשוט יפה: כלים דקורטיביים לעציצים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן