אישה בת 85 נפלה ונחבלה בראשה בגן יבנה

“אנו גאים בצוותים הרפואיים שלנו שפועלים מתוך שליחות ואחריות לרפואה מיטבית.”

צוות המרפאה של מכבי שירותי בריאות בגן יבנה 

סייעו למטופלת בת 85 שנפלה ונחבלה בראשה

צוות מכבי גן יבנה, הציל אישה בת 85 שהחליקה ונפלה במדרגות בקרבת מקום ונפצעה בראשה. באותו הזמן המרפאה של מכבי הייתה סגורה למענה טלפוני בלבד ועוברי אורח שראו את המקרה הזעיקו את מי שהיה במרפאה כדי להגיע אליה ולסייע.

מי שנענו לקריאה במרפאה הן עדי מג’ר סויסה מנהלת הסיעוד ואיריס דנן עובדת אדמיניסטרטיבית, שמבלי להסס לקחו תיק עזרה ראשונה ורצו בגשמים העזים אל המטופלת כדי לסייע. עדי ביצעה בדיקה ראשונית תוך הזמנת אמבולנס והמתינה יחד איתה עד להגעת החובש. עדי מספרת “כשהגעתי עדיין היה דימום בראש, טיפלתי בפצע כמה שיכולתי עד להגעת האמבולנס. יום למחרת התקשרתי לביתה של המטופלת כדי לבדוק לשלומה, היא ממש התרגשה שהתקשרתי והודתה לי. אני שמחה שיכולתי לסייע כמה שאפשר”.

מירב אפטאבי מנהלת מרחב אשדוד: “אנו גאים בצוותים הרפואיים שלנו שפועלים מתוך שליחות ואחריות לרפואה מיטבית. למרות הגשם העז והתנאים הלא פשוטים הן נתנו את הטיפול המקצועי ביותר. מכבי עושה את מירב המאמצים להיות שם תמיד עבור חברי מכבי”

◼️ לקבוצת חדשות גן יבנה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מכבי שירותי בריאות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן