news08.net/ads.txt

אישום: בן 20 מאילת ירק על שוטר וסינן: “מי אתה שאשים מסכה בחום הזה”

שוטרי מג”ב שעסקו באכיפת ההנחיות למיגור נגיף הקורונה בעיר אילת, הבחינו ב- 27.07.20 בשני אנשים ללא מסכה כלל במרינה בעיר.  השוטרים שפנו אל השניים ביקשו מהם לעטות מסכה ובשלב זה על פי כתב האישום שהוגש היום על ידי חטיבת התביעות של משטרת ישראל, אמר הנאשם לאחד השוטרים: “מי אתה שאני ישים מסכה בחום הזה”.

לאחר שהשוטרים הציעו לנאשם מסכה חד פעמית הוא סרב לעטות אותה וכפרובוקציה אף הוציא מכיסו סיגריה שהכילה סם מסוג קנאביס, קרע אותה מול השוטר ואמר לו: “כולה גראס, אם היית גבר הייתי נותן לך לעשן איתי.”

בהמשך טען הנאשם שהוא סובל מאסתמה וכשהשוטר ביקש ממנו אישור לכך, הוא איים על השוטרים בכך שאמר בין היתר: “לא לעצבן אותי אחי, אני פסיכיאטרי על כל הראש, אני בסוף אוציא את העצבים עליכם ואשב במעצר, אתם לא יודעים עם מי הסתבכתם ואיפה נפלתם.”

בעקבות הדברים האלה עיכבו השוטרים את הנאשם לתחנת משטרת אילת שם על פי כתב האישום ירק הנאשם על פניו של אחד השוטרים ממרחק קצר מאוד.

הנאשם, תושב אילת בשנות ה- 20 לחייו נעצר ומאז הוארך מעצרו והיום כאמור הוגש כתב אישום בבית משפט השלום באילת בגין איומים, תקיפת שוטר, החזקת סמים והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן