news08.net/ads.txt

מועצת גן יבנה קיבלה אישור תקציבים לפיתוח הישוב

 

בתחילת השבו נערכה ישיבת הנהלת המועצה המורכבת מחברי הקואליציה במועצה ובמהלכה אושרו תקציבים בלתי רגילים בסך של מיליוני שקלים לטובת פיתוח ושדרוג היישוב, קיום פעילויות בתחומי הנוער, החינוך, הספורט, התרבות, שיפור פני העיר ועוד.

ראש המועצה עדכן את חברי המועצה על המתרחש במועצה, על מינויה של מנהלת אגף החינוך החדשה ועל התקדמות הפרויקטים השונים.ולאחר מכן אישרו חברי המועצה את התקציבים להלן פירוט תקציבי הפרויקטים: תקציב להמשך תכנון וביצוע פרויקט פינוי בינוי בית הספר סיני והחלפתו בבית ספר חדש ומתקדם, תכנון והקמה של אולם מופעים ותרבות חדש בגן יבנה,  מבנה חדש לתנועת הנוער הצופים,  שדרוג מתנ”ס גן יבנה ולהקמת מרכז צעירים חדש בגן יבנה , תכניות הפעלה מיוחדות בתחום הרווחה והשירותים החברתיים, שדרוג ופיתוח מבנה תנועת הנוער בני עקיבא,  רכישה והצבה של מיגוניות נוספות ביישוב, המשך תכנון והקמה של בית ספר תיכון חדש,תקציבים לקניית מזגנים חדשים במוסדות החינוך, הקמת חדר כושר גדול, חדש ומתקדם בקאנטרי גן יבנה,תקציבים נוספים להמשך ביצוע הנגשה ונגישות במוסדות החינוך, שדרוג ושיפוץ מקלטים, פיתוח ושיפור פני העיר כולל פיתוח גנים ציבוריים ,סלילת כבישים ומדרכות בשכונות הוותיקות בגן יבנה.

ראש המועצה, דרור אהרון: “מדובר בפרויקטים עם חזון, מכווני עתיד עם המון מחשבה קדימה. אני רוצה להודות לחבריי להנהלת המועצה, סביון יניב, ירדנה אוקמן, אילן רביבו, רוחמה עזר, ירון ניסים, יורם סויסה, הדס וייצמן, אלירם שרביט ורוני ארביב על האישור של התקציבים הכל כך חשובים לפיתוח ושדרוג היישוב בכל המובנים. אנחנו בעשייה מתמדת וכך נוכל להמשיך הלאה ביתר שאת למען התושבים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן