איש החסד מגן יבנה, יובל כרמי מ”פלאפל כרמי” זועק לעזרה בדמעות

על הסרטון הזה שרץ ברשת מדברים היום (ראשון) כולם. הדמעות של איש החסד האהוב, יובל כרמי, תושב גן יבנה, שבבעלותו פלאפל כרמי שבסטאר סנטר באשדוד, סגור. בעקבות מגפת הקורונה הפרנסה אבדה ובארנקו נותרו עשרות שקלים בלבד. כולם מכירים אותו, מדובר באדם שעוזר כבר עשרות שנים לחיילים, מאכיל פיות של משפחות קשיי יום, אדם גדול עם לב זהב ענק – וכולנו חייבים להתגייס למענו.

הוא לא פנה לתרומה ולא מעוניין בתרומה אולם אנשים טובים החליטו להרים את הכפפה ואנו נותנים את הבמה – נפתחה קבוצת פייבוקס לתרומות, עם הכסף הזה יוזמנו ממנו מנות שיועברו לצוותים רפואיים – היכנסו לקישור הבא: http://pbme.co/pbj?v=j&g=5e9c4dfbeb1e4d00086e1820 תירמו ותסייעו לאיש שבאמת מגיע לו כל שקל!

אפשר גם להעביר ישירות ליובל באפליקציית ביט, בטל’ ניייד שמספרו 054-4421366 או אל ירין כרמי שמספרו 050-5879727

**

כרמי סיפר בעיניים דומעות: “יש לי ילדים בבית, אני לא יודע מה לעשות, באתי בבוקר לפתוח את החנות, השוטרים אמרו לי ‘אם אתה לא מתחם את המקום ולא מביא משלוחן, אתה לא מוציא כלום’. אין לי איך לחיות”.

נוגה ניר כתבת חדשות 13, ראיינה את יובל בראיון שהותיר אותה ואת צוות הצלמים בעיניים דומעות. נוגה במהרה סיפרה על האירוע הכואב: “כשאתה עובד בחדשות, ויוצא כל יום לשטח, אתה פוגש את כל עם ישראל. לטוב, לרע, לקשה, למשמח, פוגש אנשים שנוגעים לך בלב, שמשאירים חותם. היום הייתה לי זכות , בדרך מקרה להגיע היום לדוכן הפלאפל של יובל כרמי. איש יקר, שלושים שנה עושה פלאפל חם וטרי, מפרנס את משפחתו בכבוד משלם מיסים ביטוח לאומי, מתנדב למילואים (גם היום בגיל 56!!) גאה להיות ישראלי ומחלק חינם פלאפל לחיילים במדים. אלא שבחודש האחרון יובל , כמו רבים במדינה, איבד בבת אחת את פרנסתו. אבל לא את כבודו. הוא לא רוצה תרומות ולא נדבות רק רוצה שמדינת ישראל תתמוך בו עכשיו כמו שמגיע לו. והוא שבור. ואני, נשברת לרסיסים ביחד איתו . יעקב הלפרין שאותו באתי לראיין באשדוד ליד הדוכן של יובל כרמי- הפנה את תשומת ליבי למצוקה שלו. שהיא מצוקה שקורעת את הלב ונותנת בעיטה בבטן . אמיר הצלם , תפס גם אותי נשברת בצד . ואני לא ממש לא מתביישת שנשברתי יחד עם יובל. שבכינו ביחד. עליו, על כולם. המספרים שכולם מדברים עליהם? יובל כרמי הוא הפנים שלהם”.

צפו בסרטון:

כאב לב!! ניתוק מוחלט מהעם.שתפו!

Posted by Dekel Chen on Sunday, April 19, 2020

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן