news08.net/ads.txt

“איש הלגו”, מאור כהן שהשיא משואה ביום העצמאות: “הורי האהובים והעיר יבנה עיצבו את אישיותי”

למפגש בלשכת ראש העיר הגיע רס”ן כהן מלווה באימו פאני ודודתו מרי. רס”ן מאור כהן נולד והתחנך ביבנה, בנעוריו היה מדריך בתנועת בני עקיבא ובין מקימי סניף בני עקיבא לעולים חדשים. כנער התנדב אף במשמר אזרחי. השנה נבחר להשיא משואה בטקס הדלקת המשואות ביום העצמאות על מפעל חיים התנדבותי כ”איש הלגו” במחלקות אונקולוגיות לילדים ונוער.

מאור סיפר על שירותו בצה”ל. בגיל 25 יצא לקורס קצינים ומאז הוא משרת בחיל משאבי האנוש. כראש מדור שרות ייחודי הוא אחראי על גיוס אוכלוסיות ייחודיות לצה”ל, ביניהן מתנדבים, הוא מלווה באופן אישי מלש”בים (מיועדים לשירות ביטחון) מתנדבים ועושה זאת במסירת אין קץ.

כהן מוכר גם בשם “איש הלגו” לאחר שהחל להתרים, לתרום ולחלק ערכות לגו לילדים ונוער חולי סרטן. הוא אף פתח בהתנדבות חוג לגו, בתחילה פעם בשבוע וכיום ארבע או חמש פעמים בשבוע. בעשור האחרון כהן מתנדב גם במחלקות אונקולוגיות לילדים בבתי חולים ובשנת 2016 העניק לו המרכז הרפואי תל אביב ע”ש סוראסקי את פרס המתנדב המצטיין. מאור מחלק ערכות לגו במרכזים רפואיים שונים ושולח שליחים מצוידים בערכות לגו לבתי החולים נוספים ברחבי הארץ. את ערכות הלגו רוכש מאור כהן בעיקר מתרומות של אנשים באמצעות המשפחה, מכרים, חברים ורשתות חברתיות.

מאור סיפר במפגש על ילדותו ביבנה ואמו הנרגשת סיפרה על בנה שכבר בגיל צעיר חיפש כל דרך לסייע לנזקקים. “הורי שהם אנשי חסד והעיר שלי יבנה עיצבו את אישיותי והעניקו לי כלים ורוח של נתינה לאחרים”, אמר כהן והוסיף כי “החלטתי להקדיש את זמני לעבודה עם ילדים חולי סרטן המאושפזים בבתי חולים וכשאני בונה איתם דגמי לגו אני מצליח להשכיח מהם את הכאב בעקבות הטיפולים הכימותרפיים”.

ראש העיר, צבי גוב-ארי שיבח במילים חמות את כהן ואמר כי “במעשיך אתה מפיץ אור גדול, תענוג להכיר אדם נדיר כמוך. העיר יבנה גאה ואומרת לך תודה על היותך בראש ובראשונה אדם נפלא המסוגל לראות בעין רגישה ואוהבת את החלש הזקוק לסיוע, להעניק לו מעומק ליבך ומזמנך. אשריי עם ישראל אשר זכה באנשים כדוגמתך”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן