news08.net/ads.txt

איש צוות מבי״ס צבי ברמלה חלה בנגיף; המורים והתלמידים ייכנסו לבידוד

בעיריית רמלה התקבלה הודעה ,כי איש צוות מבית ספר “בן צבי” נמצא מאומת לנגיף הקורונה. הנהלת ביה״ס והרשות המקומית נמצאים בקשר ישיר ורציף עם משרד החינוך והבריאות.

 

לאחר תחקיר ראשוני, ובהתאם להנחיות משרד הבריאות ומשרד החינוך, הוחלט על הכנסת המורים והתלמידים ששהו במחיצת המורה לבידוד עד לתאריך ה- 14/7/2020. הורים אשר ילדיהם צריכים להיות בבידוד יקבלו הנחייה.

מיכאל וידל: ״אבקש לשים לב, כי במידה ובמהלך הבידוד יתפתחו תסמיני מחלה (כגון חום מעל 38 מעלות, שיעול, קושי בנשימה, או תסמין נשמתי אחר, חוסר טעם וריח) יש ליצור קשר מידי עם הרופא המטפל בקופת החולים.
נוסיף ונעדכן בכל התפתחות ככל שידרש. עד תום החקירה האפדימיולוגית לא תתקיים פעילות של ביהס של החופש הגדול. עם קבלת הנחיות ממשרד הבריאות והחינוך נעדכן במהירות האפשרית. בכל שאלה או בעיה פנו לצוות בית הספר. הנהלת ביהס, מחנכת הכיתה ויועצת ביה״ס נמצאים כאן לשירותכם״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן