news08.net/ads.txt

איתי לוי: “אמא שלי מאושפזת כבר 3 שבועות, אני חושש”

הזמיר מרחובות עובר שנה מטלטלת: הוא נפרד באופן רשמי מאייל גולן והניהול של “ליאם הפקות”, פתח חברת הפקות משלו וכמו כל זמרי ישראל, ללוי בוטלו עשרות הופעות שתוכננו מראש בעקבות התפשטות נגיף הקורונה.

היום (א’) עלה לוי לשידור ב”חדשות הבוקר” של ניב ריסקין ודיבר על התקופה האחרונה. האתגרים הרבים שציינו כאן הם לא הדבר היחיד שמעסיק או מטריד אותו בשבועות האחרונים, כי לוי חשף שאמו, רות, מאושפזת בבית החולים בשבועות האחרונים ועוברת כעת שיקום.

רות, כידוע, עברה אירוע מוחי בעבר וסובלת מבעיות רפואיות שונות. איתי מלווה אותה ומטפל בה לא מעט ולא אחת הוא סיפר בראיונות על הקושי והאתגר שעומד בפניו בכל מה שקשור לאמו. “אמא שלי מאושפזת כבר שלושה שבועות. היא נמצאת כרגע בשיקום, היא עברה אירוע קל”, הוא סיפר הבוקר.

“בנוסף לזה יש את עניין הקורונה בבתי החולים – ואני חושש. אני חושש מאוד לחיים שלה”, המשיך לוי. “אמא שלי היא אישה שלא הכי חזק אצלה, יש בעיות לחץ דם ועוד עניינים. יש לה אירועים מוחיים. את החג הזה אני לא אעשה איתה, גם את ראש השנה לא עשיתי איתה. אבל יהיה בסדר. אני מאמין שיהיה בסדר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן