news08.net/ads.txt

איתי לוי: “בשעות האחרונות רצה שמועה שאמי הלכה לעולמה”

בשבוע שעבר (ב’) הזמר איתי לוי פתח את ליבו ב”חדשות הבוקר”, שיתף כי אימו עברה אירוע מוחי נוסף – החמישי במספר – וגילה כי היא מאושפזת כבר תקופה בבית החולים. איתי, שחשף באומץ את הימים המורכבים והרגישים שהוא עובר, ביקש מהצופים ומהעוקבים ברשתות להתפלל לשלומה, אבל אז קרה הדבר שלאחרונה קורה כמעט כל פעם – גל שמועות זדוניות החל ברשת על כך שאימו של לוי, רות, נפטרה.
לוי סיפר כי קיבל את הבשורה השקרית כשהתעורר למבול טלפונים דואגים, ולכמה רגעים חרב עליו עולמו: איתי ניסה להבין במה מדובר והאם חלילה קרה, ואחרי שנרגע והבין כי אימו בריאה ושלמה – הוא החליט לפרסם את הידיעה השקרית בעצמו – ולהגיב עליה במילים קשות.
בפוסט ששיתף הלילה (בין שלישי לרביעי) בעמוד האינסטגרם שלו, כתב לוי: ” בשעות האחרונות מסתובבת שמועה שאימי היקרה שלי הלכה לעולמה. קיבלתי מאות טלפונים שהכניסו אותי לחרדה שאני לא מכיר. בכיתי כמו תינוק. עצם המחשבה שאולי לא מספרים לי, שאולי עובדים עליי, ושאולי זה יכול לקרות”, הוא גילה. “אני רוצה לומר לאותו אדם שעשה את זה: אתה אדם רע ורשע, אכזרי, לא זכאי לדרוך על האדמה הזאת… אמא אני מאחל עד מאה ועשרים ואם צריך אתן לך שנים מחיי”.זו לא הפעם הראשונה שידיעה שקרית מופצת ברשת בנוגע למצבו הרפואי של אדם, ורק בימים האחרונים צצו אינספור שמועות על שלומי שבת, שחולה בקורונה ומאושפז בבית החולים. מרגע הידיעה על מצבו הרפואי של שלומי – שאושפז כאמור בבית החולים אך שמר על מצב יציב”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן