news08.net/ads.txt

איתי תורג’מן (מגן יבנה) יוביל את נבחרת ‘שלוה’ למרתון NY

השחקן איתי תורג’מן, שבשנים האחרונות לא מפסיק לרוץ למרחקים ארוכים ואף גמע כבר כמה מרתונים, ירוץ בחודש נובמבר את מרתון ניו-יורק היוקרתי לראשונה בחייו. 

למעשה, תורג’מן הולך להוביל את נבחרת ארגון שלוה למרתון, אשר תִּמְנֶה 60 רצות ורצים מכלל המגזרים והאוכלוסיות בישראל וכל המשתתפים ירוצו למען ילדי שלוה, שכן מדובר באלפי ילדים עם מוגבלויות שמטופלים ומשתתפים בתכניות השונות של הארגון מגיל לידה ועד בגרות, כולל. נבחרת שלוה למרתון היא הקבוצה הישראלית הראשונה בתולדות מדינת ישראל שתרוץ באופן מאורגן במרתון NY.

תורג’מן ושאר המשתתפים הישראלים, ירוצו את מקצה המרתון המלא (42.2 ק”מ) וכל רץ יגייס תרומות למען המשך פעילות הארגון וילדי שלוה שמקבלים את כל הטיפולים והתכניות בחינם. עו”ד איתמר שבח, משנה למנכ”ל ארגון שלוה, אשר ירוץ במרתון יחד עם הנבחרת, אמר “אנחנו שמחים שאיתי מצטרף ומוביל את הנבחרת, מלאי התרגשות לקראת האתגר הגדול, גאים ברצים ומוקירים תודה לשותפים. זה מדהים עבורנו לראות קבוצה גדולה כל-כך של רצות ורצים ישראלים שמוציאים מעצמם את המקסימום למען ילדי שלוה ומגייסים תרומות משמעותיות לסייע לקידומם ושילובם בחברה”.

לתרומה לפרויקט >> https://www.jgive.com/new/he/ils/donation-targets/74242

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן