news08.net/ads.txt

אלדד פרי הובא למנוחות בהר הזיתים, בנו: “תודה שהיית האבא של כולנו”

מאות משתתפים ליוו אמש (שבת) למנוחות את יזם הנדל”ן אלדד פרי, שנרצח ביריות מחוץ לבית הכנסת שבו הוא מתפלל ברחובות. הלוויה ארכה כשעתיים וניכר היה כי הנכוחים עדיין המומים מלכתו של פרי בן ה-44. אימו שאלה בקול שבור: “למה יש אנשים רעים בעולם?”, בניו קראו קדיש, חבריו ספדו: “היית החזק מכולם, היפה מכולם והחכם מכולם. אנחנו לא נתפרק”.

צילום: משה כהן, רחובותי אורגינל
“תודה שהיית האבא של כולנו”, ספד לו בנו, “תודה שהיית מורה הדרך של כולנו. תמיד רצית שכל השבתות נהיה ביחד, דאגת לכל המשפחה ולא רצית לגרום צער לאף אחד. עם כל הגודל שלך, הלב שלך היה יותר גדול. תמיד רצית לתת יותר ממה שיכולת. דאגת לאנשים כאילו הם המשפחה שלך”.
כזכור, פרי הגיע ביום שישי בבוקר עם רכב המרצדס שלו לבית הכנסת. עוד לפני שנכנס לתפילת הבוקר המתין לו שם מתנקש – שירה בו למוות ונמלט מהמקום. בני כץ, פרקליטו של המנוח, אמר ב”אולפן שישיי: “הוא לא היה נשמע מודאג לאחרונה… פרי היה מאוד ענייני, זחוח, כל הזמן אמר שהמצב בסדר ושכיסינו את הבעיות”. כץ סיפר כי היה בקשר רציף עם המנוח, והשניים בחנו את הסיכונים שעל הפרק, אך לא מצאו כאלו. כשנשאל האם לווה כספים מהשוק האפור – השיב בשלילה. “יכול להיות שאנחנו הולכים רחוק מדי כאן, כל אחד יכול להשיג כאן נשק, ייתכן ומדובר בלקוח קטן ולא גורמי שוק אפור”, הוסיף.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן