אלדד פרי: “יש לי מוטיבציה גדולה לעזור למתמודדים עם הקשיים האמוניים, בעזרת הנגשת הלימוד של כתבי הרב קוק”

הראי”ה קוק נפטר לפני למעלה מ 80 שנה, אך משנתו וכתביו העמוקים והמופלאים רלוונטים במיוחד לימינו. כל הסוגיות, הלבטים, ההכרעות באפליקציה חדשה ומרתקת של היזם אלדד פרי, לעילוי נשמת אביו, ר’ אברהם בן פריחה

האפליקציות בטלפון, הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. אנחנו קוראים חדשות באפליקציה, סוקרים ספורט, מתכתבים, מצלמים באפליקציה ואפילו מתפללים ומברכים באפליקציה ייעודית. לאחרונה הגה היזם אלדד פרי אפליקציה חדשה, המעניקה את האפשרות לקשר יומי עם הראי”ה קוק בכף היד – תוכן יומיומי עם מנה גדושה של חיזוק וכח להתקדם ולהיות טובים יותר, בהורדת האפליקציה באנדרואיד או באייפון.

פרי, מייסד ובעלי קבוצת אלדד פרי – חברה הפועלת בתחומי בנייה למגורים ולמסחר, התחדשות עירונית, תכנון והשבחת קרקעות וארגון וניהול קבוצות רכישה. את דרכו החל את דרכו בהקמת משרד עורכי דין בשנת 2004, ולאחר שצבר מומחיות בתחום הנדל”ן הרחיב את עסקיו לתחומי פעילות חדשים. כיום מחזיק פרי בבעלות מלאה בקבוצת אלדד פרי ובחברות המאוגדות תחתיה, מתחומי עריכת הדין, הנדל”ן והיזמות וממקימי עמותת ‘אורות אברהם’. “לפני החיבור לרב קוק, תרמתי הרבה לספורט וספורטאים ולאנשי רוח”, אמר פרי. “אני לא מתכוון לשבת ולשקוע בעצמי, להשקיע בתדמית שלי או בהישגים אישיים. אני איש של הציבור, אני מאמין בערך הזה. לא הייתה לי מוטיבציה מי יודע מה ללמד כפירה בתקופות שבהן לא האמנתי, אבל כן יש לי מוטיבציה גדולה לעזור לכאלה שמתמודדים עם הקשיים האמונים, בעזרת הנגשת הלימוד של כתבי הרב קוק”.

רק עשרות אלפים מבני הציונות הדתית זכו עד כה לקבל ולהתעשר מתורת הרב קוק, כיום, עם האפליקציה החדשה, כל אחד יכול להתחבר, ללמוד וליהנות מכתביו המבוארים והמפורשים. לדברי פרי, “כתביו של הרב קוק לא הונגשו עד היום להמונים והם מופלאים ומעצימים את אותה הקדושה בריבוע, את המקום שאתה מרגיש שכל מעשה שלך הוא משהו שיש לו ערך אמיתי, אתה לא פועל בתוך חלל ריק אלא במקום בהיסטוריה שבו אתה חלק מתוך נשמה אחת גדולה”.

עוד יצוין כי ‘אורות אברהם’ לקחה על עצמה משימה גדולה מאוד, אולי הגדולה ביותר בתחום הרוח היהודית, להיות גשר בין הצד שאיבד את אלוהיו לבין הצד שאיבד את עמו זאת באמצעות הנגשת כתביו ורעיונותיו העמוקים של מר”ן הרב זצ”ל. האפליקציה ‘הראי”ה קוק היומי’ הינה חלק מהפעילות החשובה של עמותת ‘אורות אברהם’, המנגישה באופן מופלא את כתבי הראי”ה קוק, כאשר בכל יום נשלח לסמארטפון קטע יומי מספרו ‘אורות התשובה’ עם ביאור בשפה יומיומית על ידי גדולי הרבנים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן