אלה אנשי העסקים מאילת שנפגשו עם מנכ”ל בנק הפועלים

מנכ”ל בנק הפועלים ערך סיור מקצועי באילת – מה זה כלל?

מנכ”ל בנק הפועלים דב קוטלר ובכירי החטיבה הקמעונאית בבנק ביקרו  באילת ונפגשו עם בעלי עסקים, לקוחות הבנק ותושבי העיר.

הביקור נפתח במפגש בסניף בנק הפועלים באילת עם צוות הסניף בניהולה של שוש ביטון. במפגש נכחו גם לקוחות הסניף, ביניהם ליאור הררי מבעלי רשת נעלים אורג’ינלס, טליע פנדי בעלי חברת האבטחה א-טים, דוד אלון מבעלי חברת אילת דיפו וחן בן אפרים, חבר מועצת העיר ובעלי מסעדת אחלה.

למנכ”ל הבנק הוצגה סקירה על הפעילות הבנקאית של הסניף וכן על הפעילות בתחום העסקים והנדל”ן בעיר. לאחר מכן נערך סיור בריף הדולפינים אשר כלל הסבר על פעילות המקום הפועל כבר למעלה מארבעה עשורים. את הסיור ליווה עו”ד אריעד הראל שנתן סקירה על התפתחות הנדל”ן בעיר.

המשך הביקור נערך בלשכת ראש העירייה אלי לנקרי בהשתתפות הנהלת העירייה. בפגישה הציג ראש העיר למנכ”ל את התפתחות העיר בהווה ואת חזון העירייה לעתיד.

הביקור הסתיים בארוחת צהריים במסעדת פסטורי שם נפגש המנכ”ל עם הבעלים קרן ונמרוד שקד.

למנכ”ל הבנק התלוו מנהלת החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים דלית רביב, מנהל האגף לבנקאות קמעונאית אופיר אוחנה, מנהל אזור הדרום ירון קיסר והיועץ האסטרטגי של המנכ”ל שי בן משה.

שוש ביטון, מנהלת סניף בנק הפועלים באילת: “צוות העובדים ואני התרגשנו לארח את מנכ”ל הבנק ולשתף אותו בפעילות הסניף. הביקור המוצלח שילב בין קידום עסקאות באילת והעמקת הקשר בין הבנק ללקוחות והעסקים בעיר”.

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן