news08.net/ads.txt

אלה בני המשפחה מיבנה שנעצרו בחשד להעלמות כספים

הותרו שמותיהם לפרסום של שלושת היבנאים ששוחררו בתנאים מגבילים

שלום שרלי פרץ, רונית פרץ ובנם אלירן פרץ מיבנה, שוחררו בתנאים מגבילים לאחר שנחשדו בהעלמת הכנסות בהיקף כולל של כ-5 מיליון ש”ח, במסגרת עיסוקיהם.

כפי שעולה מהבקשות  שהוגשו לבית משפט השלום בתל אביב-יפו ע”י פקיד שומה חקירות מרכז, שלום פרץ ניהל עסק לשירותי תחזוקה למשאבות דלק בעיקר מול חברת סונול. ב-2021 ובעקבות פשיטת רגל, העביר את העסק לבנו, אלירן פרץ, שהחזיר את העסק לשליטת האב לפני כשנה. האם, רונית פרץ, רשומה כעוסקת פטורה בניקיון כללי של בניינים. בפעילות משותפת של פקיד שומה חקירות מרכז ופקיד שומה רחובות, עלה חשד כי השלושה מעלימים הכנסות בעסקים שבבעלותם ובניהולם..

החשודים נחקרו בחשד שלא דיווחו על כול הכנסותיהם והעלימו הכנסות רבות כשהרווחים המשוערים משירותי התחזוקה ושירותי הניקיון עומדים, בהתאמה, על 1.5 מיליון ₪ ועל 3.5 מיליון ₪ בשנים 2021-2017, במטרה להתחמק מתשלום מס על ההכנסות הללו. מהצלבת מסמכי העסק לשירותי תחזוקה מול מזמיני עבודות שלו עולה כי השניים לא דיווחו על החשבוניות וההכנסות אותן קיבלו. בעסק לשירותי ניקיון עלה לפי הודעתה של החשודה כי לא דיווחה על הכנסות בסך מאות אלפי שנים, ובמקרים שנדרשה לספק חשבונית סיפקה חשבוניות מפנקס החשבוניות של בן זוגה.

כב’ השופט אהרן האוזרמן הורה על שחרור החשודים בתנאים מגבילים כמו ערבות עצמית בסך 300,000 ₪ לכל אחד, עיכוב יציאה מהארץ, איסור יצירת קשר עם מעורבים, התחייבות צד ג’ בסך 150,000 ₪ לשלושתם ועוד.

צילום: שאטרסטוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן