news08.net/ads.txt

אלה המוצרים עליהם בוטל המכס

שר האוצר סמוטריץ’ האריך את תוקפם של מספר פטורים ממכס על מוצרי צריכה, והפך מספר פטורים זמניים לקבועים

שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ חתם היום (שלישי) על צו המאריך את תוקפן של הפחתות המכס החלות על שורה של מוצרי חקלאות ותעשייה ב-5 שנים נוספות. כמו כן, קובע הצו פטור ממכס או מס קניה על כמה מוצרים נוספים.

בין היתר, מאריך הצו את תוקפן של הוראות השעה שאושרו בפברואר 2022 וביטלו את המכס על שורה של מוצרי תעשיה וחקלאות כגון רהיטים, תרופות, חומרי בניין, חלקי חילוף לרכב, אופניים, כלי מטבח, שמנים צמחיים, מרבית מיצי פירות, זרעים ועוד.

בנוסף, קובע הצו כי הפטור ממכס שחל כיום על כרוב ניצנים, במיה ושמני מאכל שונים, אשר תוקפו צפוי לפוג בסוף החודש, יחול באופן קבוע. כמו כן, קובע הצו כי הפטור ממס קניה שחל כיום באופן זמני על קרוואנים ממונעים להשכרה יהפוך לקבוע.

לבסוף, מאריך הצו בשנתיים נוספות את תוקפה של הוראת השעה החלה ב-5 השנים האחרונות ומבטלת את המכס על אוטובוסים חשמליים.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ’: “ביטול מכס הוא נכון ככלי במאבק ביוקר המחיה, הוא נכון לפתיחת השוק והגברת התחרות, הוא נכון במדיניות כלכלית ליברלית וזה הכיוון אליו נקדם בע״ה את כלכלת ישראל בשנים הקרובות. זו הבטחה”.

◼️ חדש! לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-צרכנות: מה חדש על המדף? >> לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-נדל”ן, כלכלה ועסקים >> לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-חדשות מהארץ >> לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן