אלה ראשי הערים מבקעת אונו שנבחרו להשתתף בתכנית בלומברג-סגול היוקרתית

ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני וראש עיריית גני תקווה ליזי דלריצ’ה – בין 20 ראשי הרשויות בישראל שנבחרו לתכנית היוקרתית | ליאת שוחט בוגרת מחזור א’ של התכנית

מרכז בלומברג-סגול הכריזו על 20 ראשי ערים שנבחרו לקחת חלק בתוכנית השנה, וביניהם ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני וראש עיריית גני תקווה, ליזי דלריצ’ה

מרכז ״בלומברג-סגול״ למנהיגות עירונית באוניברסיטת תל אביב, שנוסד על ידי המיליארדר היהודי מייקל בלומברג, ביחד עם משפחת סגול הפילנתרופית הישראלית, פתח בסוף השבוע מחזור נוסף של התוכנית למנהיגות עירונית, שמטרתה לתמוך בראשי הרשויות ולסייע להם במתן השירותים הטובים ביותר לתושביהם.

התוכנית מתקיימת במסגרת הפקולטה לניהול ע”ש קולר באוניברסיטת תל-אביב, בהובלת פרופ` משה צבירן, ראש מרכז ״בלומברג-סגול״ למנהיגות עירונית ולשעבר דיקאן הפקולטה, ובניהולה של גב` אדית בר מנכ”לית המרכז. התוכנית מתבצעת בשיתוף הדוק עם תכנית בלומברג-הרווארד – תכנית-האֵם שנוסדה על ידי קרן הפילנתרופיה העולמית של מייקל בלומברג ואוניברסיטת הרווארד.

כאמור לעיל, בין ראשי הרשויות שנבחרו להשתתף בתכנית: ליזי דלריצ`ה – ראש עיריית גני תקווה ויוסי ברודני ראש עיריית גבעת שמואל.

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני:

“אני מודה על ההזדמנות והפנייה אלי בנושא חשוב זה. אין ספק שלראשי רשויות יש השפעה מכרעת וישירה על חיי היום יום של התושבים ועל איכות חייהם. מתוך כך, שמתי להיעתר ליוזמה מבורכת זו, שיש בה כדי להעשיר את הידע ולקבל כלים ניהוליים טובים יותר עבור התושבים”

ראש עיריית אור יהודה ליאת שוחט, שהשתתפה במחזור הראשון של בלומברג, הגיעה כאורחת לאירוע הפתיחה, וציינה: “תכנית המנהיגות של בלומברג לפתח לא מעט כלים פרקטיים שמסייעים בידי ביומיום הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית. אני מברכת על המשך הפרויקט החשוב שיאפשר למקצע עוד יותר את השלטון המקומי”.

התוכנית תימשך כחצי שנה ותעסוק בהקניית מיומנויות ניהול מתקדמות. מיטב המרצים בארץ ינחו קורסים שיתמקדו, בין השאר, בנושאים כגון מנהיגות, ניהול צוותים, ניהול משא ומתן, קבלת החלטות מבוססות נתונים, חדשנות בעולם המוניציפלי, ניהול משברי סייבר ועוד. התוכנית משלבת הקניית ידע לצד כישורים פרקטיים המותאמים לעולם המוניציפלי וכן מקדמת רישות מקצועי בין ראשי הרשויות.

איש העסקים והפילנתרופ יוסי סגול, מקים המרכז:

״שותפי, מייק בלומברג, ואנוכי, מחויבים לעתיד השלטון המקומי והמנהיגות במדינת ישראל. אנו שמחים לקבל את 20 ראשי הערים החדשים לתוכנית המנהיגות במרכז בלומברג-סגול למנהיגות עירונית.. דווקא בשעה זו, כאשר מדינת ישראל מתמודדת עם אתגרים אדירים, חיזוק השלטון המקומי וראשי הערים הוא הכרחי ונחוץ. אנו מחויבים להמשיך ולהעצים את ראשי השלטון המקומי גם בעתיד״.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הבמה הפוליטית, בחירות לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן